مدیر کل فرودگاه بینالمللی آیت الله آیت الهی لارستان گفت: ارائه خدمات مناسب برای مسافرین و مراجعین رکن جدایی ناپذیر در امر جلب رضایت مسافران است. به گزارش میلاد…
مدیر کل فرودگاه بینالمللی آیت الله آیت الهی لارستان گفت: ارائه خدمات مناسب برای مسافرین و مراجعین رکن جدایی ناپذیر در امر جلب رضایت مسافران است.
به گزارش میلاد لارستان، محسن رفیعی اظهار داشت: فرودگاه لارستان این افتخار را دارد با هدف محترم دانستن آسایش و رفاه سالمندان و توانخواهان ، خدمات ویژهای را به همین منظور در سطح ترمینال مسافری فراهم آورده است.
وی افزود: نحوه بهرهمندی از این خدمات برای مسافرین که قصد استفاده از این امکانات را دارند، با سهولت بیشتری از این وسایل بهرهمند گردند.
مدیرکل فرودگاه لارستان تصریح کرد: مسافران در صورت نیاز به استفاده از ویلچر و همچنین در صورت نیاز به کمک جهت جابجایی وسایل همراه خود میتوانند با مراجعه به دفتر مدیریت ترمینال واقع در ورودی ترمینال ، درخواست نیروی خدماتی نمایند.
وی در ادامه گفت: مسافرانی که توانایی بالا رفتن از پلههای هواپیما را ندارند میبایست هنگام رزرو بلیط پرواز، آژانس هواپیمایی یا مسئول رزرواسیون و صادر کننده بلیط خود را در جریان شرایط خود گذاشته تا با درج این شرایط در بلیط صادره بتوانند پس از حضور در ترمینال مسافری از این خدمات که علاوه به امکان استفاده از ویلچر و نیروی خدماتی، شامل استقرار بالابر جهت انتقال مسافر به داخل هواپیما نیز است، بهره مند شوند.
رفیعی اضافه کرد: مسافران مشمول استفاده از این خدمات، میبایست پس از حضور در ترمینال مسافری جهت هماهنگی و استفاده از خدمات فوق الذکر به دفتر مدیریت ترمینال مراجعه نمایند.
مدیرکل فرودگاه لارستان یادآور شد: در صورت درج نشدن موارد مربوطه در بلیط مسافر کلیه مسئولیت آن به عهده آژانس صادر کننده بوده و فرودگاه هیچگونه مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.
ف ۱۱۰