شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

سهم 12 میلیارد تومانی گراش از اعتبارات بودجه99

فرماندار گراش گفت : ۱۲میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان برای توسعه زیرساخت‌های عمرانی گراش اختصاص یافت. به گزارش میلاد لارستان اصغر فرودی در گفتگو با خبرگزاری فارس در گراش گفت:…

فرماندار گراش گفت : ۱۲میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان برای توسعه زیرساخت‌های عمرانی گراش اختصاص یافت.

به گزارش میلاد لارستان اصغر فرودی در گفتگو با خبرگزاری فارس در گراش گفت: از محل اعتبارات استانی، سه درصد نفت و گاز و توسعه متوازن سال جاری، برای این شهرستان ۱۲ میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان اختصاص یافته است.

او با بیان اینکه بودجه امسال افزایش نداشته است، تصریح کرد: سهم عمده اعتبارات عمرانی در ردیف‌های ملی است و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید بودجه را مطالعه نمایند، زیرا با وجود کاهش سهم بودجه ظرفیت‌ها و تبصره‌های خوبی در بودجه لحاظ شده که مدیران باید آن را احصاء و در راستای وضعیت مطلوب اهتمام جدی داشته باشند.

فرماندار گراش با تاکید بر اینکه جذب اعتبارات ملی می‌تواند بخشی قابل توجهی از کاهش بودجه‌ را جبران کند، خاطرنشان ساخت: اعتبارات و بودجه استانی شهرستان گراش بسیار محدود است . فرودی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی گراش باید برای جذب اعتبارات ملی از طریق ادارات کل و وزارتخانه‌ها تلاش کنند.

رئیس کمیته برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان گراش بیان کرد: مجموعه رایزنی‌ها با مسئولان استانی و کشوری سبب شد با وجود شرایط سخت مالی کشور و منفک کردن سهم عمده درآمدهای نفتی از بودجه ۹۹، بودجه شهرستان گراش به نسبت خوب دیده شود.

فرماندار گراش با اشاره به اینکه پروژه‌های عمرانی با درصد پیشرفت بالا در اولویت تخصیص بودجه و اعتبارات قرار دارند، افزود: پروژه‌هایی که در سال جاری در حوزه‌های مختلف در شهرستان باید تکمیل شوند، مشخص شده و در اولویت تخصیص بودجه قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه توسعه متوازن شهرستان و عدالت در توزیع اعتبارات گراش در اولویت قرار دارد، اظهار داشت: در سال جاری میزان اعتبارات توسعه متوازن و استانی در گراش بالغ بر ۲ میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان، اعتبارات قانون توازن ۵ میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان و ۳ درصد نفت و گاز ۴ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان است.

فرودی ادامه داد: این اعتبارات بر اساس شاخص‌ها بین شهرها و بخش‌های تابعه شهرستان در فصول و زمینه‌های مختلف از جمله حمل و نقل و راه، آب و فاضلاب، ورزش، آموزش و بهداشت و درمان توزیع خواهد شد.

فرماندار گراش بیان کرد: عملکرد مدیران شهرستان گراش در جذب اعتبارات استانی و ملی ارزیابی می‌شود و در این زمینه هیچ قصوری پذیرفتنی نیست.

فرودی با بیان اینکه تلاش می‌شود بودجه‌های ملی، موارد خاص و شرکت‌ها با همراهی مدیران استانی و نماینده مجلس افزایش پیدا کند، اظهار داشت: تلاش برای درک مشترک از مشکلات، کمبودها، قابلیت‎ها و فرصت‎های گراش رویکرد جدی است و برای برون‎‌رفت از وضع موجود باید همدلی در سایه اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی به خدمت گرفته شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین