پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

در سال جهش تولید معافیت‌های مالیاتی برای اصناف و تولیدکنندگان منطقه اعمال شود

شایسته است در ایام کرونا با اعمال معافیت‌های مالیاتی و استفاده از حداکثر ظرفیت‌های قانونی و بخشودگی جرائم مالیاتی در کنار واحدهای تولیدی و فعالان صنفی لارستان باشیم. به گزارش…

شایسته است در ایام کرونا با اعمال معافیت‌های مالیاتی و استفاده از حداکثر ظرفیت‌های قانونی و بخشودگی جرائم مالیاتی در کنار واحدهای تولیدی و فعالان صنفی لارستان باشیم.

به گزارش میلاد لارستان، در سال جاری که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید نامگذاری شده است، باید حمایت از تولیدکنندگان به‌طور ویژه در دستور کار قرار گیرد.

برای تحقق این امر مهم ضروری است مسائل و مشکلات فعالان حوزه تولید لارستان و اصناف از سوی دستگاه‌های متولی برطرف شود.

مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا از اواخر سال ۹۸ تا کنون، ادامه دارد و انتظار می رود ادارات متولی اصناف و تولیدکنندگان را مورد حمایت قرار دهند.

پایان مردادماه ۹۹، آخرین فرصت بخشودگی جرایم قابل بخشش مالیات‌های مستقیم و قانون مالیات بر ارزش افزوده (کلیه منابع مالیاتی) است و برای استفاده از بخشنامه‌ بخشودگی، مراجعه حضوری به اداره امور مالیاتی لازم است.

امسال بنا به تصمیم سازمان کل امور مالیاتی، مهلت تسلیم اظهارنامه‌های مالیاتی افزایش یافته است و صاحبان مشاغل به جای پایان خردادماه هر سال تا پایان مرداد ۹۹ و اشخاص حقوقی به جای تیرماه تا پایان شهریورماه امسال فرصت دارند تا اظهارنامه‌های مالیاتی خود را تسلیم کنند.

همچنین بنا بر اخبار، رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور، با صدور بخشنامه‌ای، مهلت بخشودگی جرایم قابل بخشش اسفندماه ۱۳۹۸ را تا پایان مردادماه ۱۳۹۹ تمدید کرد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۸:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین