جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۲ق.ظ
::آخرین مطلب 51 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

تلف شدن 70 رأس گوسفند بر اثر صاعقه و باران در لارستان

رئیس شورای اسلامی روستای «رمیجان» گفت: بر اثر برخورد صاعقه و بارش باران، ۷۰ رأس گوسفند در روستای «رمیجان» لارستان تلف شد. به گزارش میلاد لارستان، از روزهای ابتدایی مردادماه…

رئیس شورای اسلامی روستای «رمیجان» گفت: بر اثر برخورد صاعقه و بارش باران، ۷۰ رأس گوسفند در روستای «رمیجان» لارستان تلف شد.

به گزارش میلاد لارستان، از روزهای ابتدایی مردادماه با توجه به نفوذ سامانه بارشی موسمی، سبب نزول باران های مناسب در سطح لارستان و جنوب کشور شده و این مهم موجب طراوت هوا و خوشحالی مردم و کشاورزان شده است.

این بارش ها که با وزش شدید باد، رعد و برق و باران همراه بوده است، باعث به جریان افتادن رودخانه های فصلی، آبگیر شدن معابر، شکستن درختان، سقوط تابلوهای شهری و غیره شده است.

در پی آخرین بارش ها که در عصر و شامگاه روز گذشته در نقاط مختلف لارستان به وقوع پیوست، بنا به اظهار جابری رئیس شورای اسلامی روستای «رمیجان»، براثر برخورد صاعقه و بارش باران، ۷۰ رأس گوسفند به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان مربوط به اهالی این روستا تلف شدند.

روستای «رمیجان» از توابع بخش مرکزی لارستان است.

به گزارش میلاد لارستان، بنا به اعلام اداره هواشناسی لارستان، طی سامانه اخیر، طی ۲ روز به میزان ۴۹ میلیمتر در لارستان باران باریده تا بدین ترتیب جمع بارشهای سال زراعی لارستان به  ۵۰۸ میلیمتر برسد.

بنا بر پیش بینی ها، بارشهای تابستانی طی روزهای آینده نیز در سطح لارستان و جنوب فارس فعالیت خواهد داشت.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲:۴۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین