جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۱ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

باز هم مرگ و میر کرونا در فارس رکورد شکست!

با فوت ۱۷ نفر بر اثر ابتلا به کووید ۱۹در فارس ، مجموع مرگ و میر در استان از ابتدا تاکنون به ۴۱۹ نفر رسید. به گزارش میلاد لارستان به…

با فوت ۱۷ نفر بر اثر ابتلا به کووید ۱۹در فارس ، مجموع مرگ و میر در استان از ابتدا تاکنون به ۴۱۹ نفر رسید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: آخرین آمار‌های مربوط به کرونا ویروس در استان فارس مرگ ۱۷ نفر در روز گذشته تاکنون را نشان می‌دهد که بیشترین میزان مرگ و میر روزانه در استان از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون بوده است.

دکتر عبدالرسول همتی با بیان اینکه آمار جان باختگان این بیماری در ۴۸ ساعت گذشته به ۳۰ مورد رسیده است، ادامه داد: متاسفانه مجموع جان باختگان ناشی از کروناویروس در فارس، به ۴۱۹ هم استانی رسید.

او اظهار کرد: از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، ۲۰۵ هزار و ۱۹۷ مورد آزمایش در آزمایشگاه‌های تشخیصی مولکولی استان انجام شده که از این تعداد در مجموع ۲۹ هزار و ۴۶۶ مورد مثبت بوده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام هزار و دویست مورد بستری بیماران کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان، از وخامت شرایط جسمی ۱۱۶ نفر از بیماران خبر داد که در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

او ادامه داد: ۲۵ هزار و ۳۹۶ نفر نیز از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون از مراکز درمانی استان ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۷:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین