سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۵ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

رسانه های لارستان در انتظار اقدام مسئولان برای ساماندهی

رسانه های مجوزدار لارستان همچنان در انتظار اقدام عملی مسئولان در زمینه ساماندهی رسانه های فعال در این شهرستان هستند. به گزارش میلاد لارستان رسانه های مجوزدار لارستان همچنان در…

رسانه های مجوزدار لارستان همچنان در انتظار اقدام عملی مسئولان در زمینه ساماندهی رسانه های فعال در این شهرستان هستند.

به گزارش میلاد لارستان رسانه های مجوزدار لارستان همچنان در انتظار اقدام عملی مسئولان در زمینه ساماندهی رسانه های فعال در این شهرستان بوده امید می رود با ارائه راهکارهایی شاهد تنظیم و اجرای چارچوبی قانونی در این عرصه مهم باشیم. از سوی صاحبان امتیاز رسانه های دارای مجوز در لارستان خطاب به مسئولان تهیه شده که عین مطلب جهت اطلاع عموم در زیر می آید:

جناب آقای حسنی،‌ معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه لارستان

با سلام و احترام

ما امضا کنندگان این نامه و مدیران مسئول و صاحبان امتیاز رسانه های دارای مجوز رسمی در لارستان درخواستی را طی این مکتوب خدمتتان معروض می داریم.

همانطور که مستحضر هستید مدتی است که «طرح ساماندهی رسانه های لارستان» توسط سرپرست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان درحال پیگیری است و حضرتعالی نیز در نامه ای که به درخواست ایشان مطرح شد به تمام ادارات و ارگان های دولتی شهرستان دستور دادید که فقط با رسانه های دارای مجوز همکاری کنند؛ ضمن سپاس از حضرتعالی برای توجه ویژه به این موضوع و پیرو درخواست کتبی قبلی خود به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان از حضرتعالی درخواست داریم در ادامه این راهبرد قابل تحسین در گام بعد به هر نحوی که صلاح می فرمایید از ادامه فعالیت کانال های خبری بدون مجوز نیز جلوگیری به عمل آورید.

گفتنی است اینک تعداد زیادی کانال های خبری فضای مجازی در شهرستان با عناوین مختلف و بدون مجوز فعالیت می کنند که ادامه این روند می تواند باعث بروز مشکلات جدی هم برای رسانه های دارای مجوز و هم برای فضای عمومی فرهنگی و اجتماعی جامعه لارستان باشد.

لازم به ذکر است که سرپرست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از این راهنمایی های لازم را به مدیران کانال های خبری مذکور برای اخذ مجوز ارائه کرده و تعدادی از آنها نیز داوطلبانه فعالیت خود را تا زمان اخذ مجوز، متوقف کرده اند اما اندک افرادی هستند که بی توجه به این تذکرات همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند.

قبلا از مساعدت و همکاری جنابعالی سپاسگزاریم.

صاحبان امتیاز رسانه های دارای مجوز در لارستان

رونوشت به:
حضرت حجه الاسلام والمسلمین موسوی خرم، امام جمعه محترم لارستان
جناب آقای رنجبر، دادستان محترم لارستان
جناب آقای حجتی، سرپرست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۶:۳۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین