پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۱ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

خانه مطبوعات لارستان مجدداً احیاء می‌شود

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان با بیان اینکه مجوز خانه مطبوعات لارستان تثبیت شده، گفت: بنا بر اعتمادی که به اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان وجود داشته به…

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان با بیان اینکه مجوز خانه مطبوعات لارستان تثبیت شده، گفت: بنا بر اعتمادی که به اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان وجود داشته به ما این اجازه داده شده که انتخابات خانه مطبوعات لارستان صورت پذیرد.

به گزارش میلاد لارستان، به مناسبت ۱۷ مردادماه و روز خبرنگار، نشست اصحاب خبری و جمعی از مسئولان ادارات در محل سالن کنفرانس فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد.

در این مراسم رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان در سخنانی با بیان اینکه در مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد لارستان علاوه بر رویکردهای برنامه محوری با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد استان فارس بدنبال انجام پروژه های عمرانی نیز هستیم، اظهار داشت: سالن خیرساز مجتمع علیشیری که دارای نواقصی مانند سیستم صوتی و نوری بود که با اخذ بودجه این نواقص رفع شدد.

عنایت‌الله موحدی از خریداری و نصب نگارخانه شهید علیشیری با سیستم نور و صوت مختص نمایشگاه خبر داد و افزود: متاسفانه تالار وحدت شهر لار دارای برخی ضعف ها می باشد که خوشبختانه امسال با بودجه نفت و گازی که جهت اداره فرهنگ و ارشاد در نظر گرفته شده در نظر داریم این تالار را تکمیل کنیم.

وی با اذعان به اینکه لارستان نیازمند یک سالن وسیع و شکیل است تا در آن همایش و برنامه هایی در سطح ملی و استانی گرفته شود، تصریح کرد: امیدوار هستیم خیرین و نیک اندیشانی که در حوزه های مختلف فعالیت دارند در حوزه فرهنگ و ارشاد نیز پای کار بیایند و بتوانیم سالنی در خور شأن مردم لارستان ایجاد کنیم.

این عضو شورای فرهنگ عمومی لارستان با اشاره به اینکه در سال گذشته دو مورد از اولین ها برای ما رقم خورد، خاطر نشان کرد: اخذ مجوز هنرستان هنرهای زیبا بحث بسیار مهمی است که موفق شدیم امتیاز هنرستان سوم استان را در لارستان برای دختران اخذ کنیم که امیدواریم از مهرماه امسال پذیرش دانش‌آموز در رشته های نمایش، سینما، موسیقی و .. متناسب با تقاضای دانش آموزان داشته باشیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان عنوان کرد: اتفاق مهم دیگر برگزاری جایزه ادبی استاد روئینا بود که امیدواریم در سال های آینده بصورت کلان تر صورت پذیرد و بعنوان یک رویداد دائمی برگزار شود.

وی با ایجاد سامانه و تسهیل کار، موسسات مختلف فرهنگی و هنری درخواست داده اند تا در لارستان ایجاد شوند که از این بابت آینده روشنی را پیش بینی می کنیم، ادامه داد: حدود ۲۰ موسسه جدید درخواست مجوز داده اند که با ایجاد آنها از لحاظ اقتصادی و فرهنگی پیشرفت خواهیم داشت.

این مسئول حوزه فرهنگ با بیان اینکه در بحث خانه مطبوعات لارستان چند سالی است که راکد مانده بود اما با انتخاباتی که در سطح استان صورت پذیرفت پیگیری ها در منطقه نیز جدی تر شد و کماکان مجوز خانه مطبوعات لارستان تثبیت شده، اضافه کرد: بنا بر اعتمادی که به اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان وجود داشته به ما این اجازه داده شده که انتخابات خانه مطبوعات لارستان صورت پذیرد.

موحدی یادآور شد: خانه مطبوعات نیازمند حداقل ۱۸ عضو است تا انتخابات آن صورت پذیرد و قطعا پیگیر خواهیم بود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین