پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 15

لارستان اولویت فارس ذر برخورداری از خدمات توسعه روستایی است

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس گفت: شهرستان لارستان یکی از مناطق دارای اولویت در استان فارس برای برخورداری از خدمات توسعه روستایی و توسعه زیر ساخت ها است. به…

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس گفت: شهرستان لارستان یکی از مناطق دارای اولویت در استان فارس برای برخورداری از خدمات توسعه روستایی و توسعه زیر ساخت ها است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس عطاءالله زمانی در نشست با مدیرکل راه و شهرسازی لارستان، رییس دفتر نماینده  مردم شریف شهرستان های لارستان، خنج، گراش و اوز در لارستان، رییس شورای اسلامی شهرستان لارستان، بخشدار و دهیاران بخش بیرم و معاونین اداره کل راه و شهرسازی لارستان برگزار شد، بر لزوم استفاده از ظرفیت های قانونی برای رفع مشکلات مطقه ای و محلی دراین بخش تاکید کرد .

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس گفت: شهرستان لارستان یکی از مناطق دارای اولویت در استان فارس برای برخورداری از خدمات توسعه روستایی و توسعه زیر ساخت ها است و با همکاری مردم و مشارکت نهادها و سازمان ها تا کنون از همه فرصت های توسعه دراین شهرستان بهره گیری شده است و همچنان لارستان و بخش بیرم در اولویت برخورداری از خدمات تامین مسکن شهری ، مقاوم سازی روستایی ، توسعه معابر و بهسازی محیط روستاها ،اعطای اسناد مالکیت و استفاده از سهمیه قیر یارانه ای در بهسازی معابر قرار دارد .

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان نیز در این نشست  اظهار داشت : سیاست کلی اداره کل راه و شهرسازی لارستان در جهت تولید مسکن روستایی به شکلی است که اگر  زمین مالکی یا دولتی وجود دارد و یا نیاز به تغییر کاربری و الحاق دارد را در جهت رفع نیاز های مردم حل و فصل نماییم .

باقری فرد  با بیان اینکه  در بخش بیرم با توجه به مشکلات مردم و اختلافات محلی و حقوقی در اراضی این موضوع احساس نیاز بیشتری شده بود ، افزود : ما آمادگی این را داریم که اراضی در محدوده ی روستا را در اختیار بنیاد مسکن و دهیاری قرار بدهیم تا مشکلات جوانان و مردم روستا در این خصوص مرتفع گردد .

باقری فرد در ادامه تعامل و همکاری مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در پیگیری و حل و فصل این موضوع را ستودنی دانست و افزود : پس از بازنگری طرح هادی روستایی و یا ارائه   طرح توسعه ی آتی روستا توسط بنیاد مسکن انقلاب شهرستان لارستان ، کلیه ی اراضی مورد نیاز متعلق به اداره کل راه و شهرسازی لارستان به بنیاد مسکن واگذار خواهد شد و متعاقبا در اختیار دهیاری و مردم روستا قرار خواهد گرفت .

 در ادامه ی این جلسه دهیاران بخش بیرم مشکلات موجود را تشیریح  و به بیان نظرات و راهکارهای خود برای حل این موضوع پرداختند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۷:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین