شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

آمار جانباختگان فارس به ۵۷۷ نفر رسید

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه کرونا در فارس همچنان قربانی می‌گیرد، از فوت ۱۳ هم استانی بر اثر ابتلا به کروناویروس در ۲۴ ساعت گذشته خبر…

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه کرونا در فارس همچنان قربانی می‌گیرد، از فوت ۱۳ هم استانی بر اثر ابتلا به کروناویروس در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرسول همتی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اینکه کرونا در فارس همچنان قربانی می‌گیرد، اظهار کرد: ۱۳ نفر در استان فارس طی ۲۴ ساعت گذشته به علت ابتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست دادند که با این موارد جدید، آمار جانباختگان به ۵۷۷ نفر رسیده است.

او تصریح کرد: در استان فارس از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون، بیش از ۲۲۳ هزار نمونه آزمایشگاهی از افراد بیمار و علامت دار تهیه شده است که از این تعداد، ۳۵ هزار و ۲۳۵ مورد مثبت شناسایی شده است.

این مقام مسئول، همچنین آمار بهبودیافتگان بیمارستانی و ایزوله خانگی استان را ۴۱ هزار و ۷۰۳ نفر اعلام کرد.

همتی ادامه داد: هم اکنون ۸۶۸ بیمار مشکوک و علامت دار در بخش‌های عمومی بستری هستند که از این تعداد، ۱۰۸ بیمار مبتلا به کووید۱۹ نیز به علت وخامت وضعیت جسمی در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های سطح استان بستری هستند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۳:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین