شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

به رنگ خدا؛ اهداء 20 تبلت به دانش آموزان محروم لارستان

مدیر آموزش‌وپرورش لارستان، گفت: یک نیک‌اندیش فرهنگی تعداد ۲۰ تبلت برای دانش آموزان بااستعداد نیازمند خریداری و به آن‌ها اهداء کرد. مهدی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان بابیان…

مدیر آموزش‌وپرورش لارستان، گفت: یک نیک‌اندیش فرهنگی تعداد ۲۰ تبلت برای دانش آموزان بااستعداد نیازمند خریداری و به آن‌ها اهداء کرد.

مهدی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان بابیان اینکه امروزه و به‌ویژه با توجه به بروز برخی محدودیت‌های ایجادشده ناشی از کرونا  برای دانش آموزان، دسترسی آنان به ابزارآلات نوین یکی از نیازهای اساسی است، اظهار داشت: به دلیل غیرحضوری شدن بسیاری از آموزش‌ها و همچنین کاهش دادن خروج دانش آموزان به خارج از خانه برای پیشگیری از شیوع کرونا، نیاز است تا زمینه لازم را برای بهره‌گیری آنان از فناوری‌های جدید فراهم ساخت.

وی بابیان اینکه به همت یک نیک‌اندیش فرهنگی لارستانی تعداد ۲۰ تبلت دانش‌آموزی تهیه‌شده است، افزود: این تبلت ها بین دانش آموزان لارستانی بااستعداد و نیازمند توزیع‌شده است.

مدیر آموزش‌وپرورش لارستان با تقدیر از این اقدام پسندیده خیرین، تصریح کرد: برای تهیه این تبلت ها، ۳۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین