شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۸ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

اخبار حوادث در لارستان و خنج

توقیف موتورسیکلت قاچاق ۳ میلیاردی در “لارستان” فرمانده انتظامي “لارستان” از کشف يک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در اين شهرستان خبر داد. سرهنگ “داود امجدی” در…

توقیف موتورسیکلت قاچاق ۳ میلیاردی در “لارستان”

فرمانده انتظامي “لارستان” از کشف يک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ “داود امجدی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: ماموران انتظامی کلانتری “۱۳لطیفی” اين شهرستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق، حین گشت زنی در حوزه استحفاظي به یک دستگاه موتورسیکلت خارجي و فاقد پلاك مشكوك و دستور ايست را صادر كردند.

وی با بيان اينكه ماموران با اقدامات فني و تخصصي موفق شدند موتورسيكلت را توقيف كنند، گفت: كارشناسان ارزش اموال مكشوفه را ۳ ميليارد ريال برآورد كرده‌اند.

فرمانده انتظامي شهرستان “لارستان” با بيان اينكه در اين خصوص راکب براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائی شد، ازشهروندان خواست هرگونه موارد مشكوك را از طريق شماره تلفن ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

 

كشف ۶۰ راس گوسفند قاچاق در”خنج”

فرمانده انتظامي “خنج” از توقيف ۲ دستگاه وانت نيسان و كشف ۶۰ راس گوسفند قاچاق به ارزش يك ميليارد و ۸۰۰ ميليون ريال خبر داد.

سرهنگ “کرامت کریمی” در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اعلام اين خبر گفت: مأموران انتظامی اين شهرستان حین كنترل خودروهاي عبوري در محورهاي مواصلاتي، به ۲ دستگاه وانت نيسان حامل گوسفند مشکوک و آنها را توقيف كردند.

وي ادامه داد: پس از بررسي‌هاي انجام شده مشخص شد اين خودروها حامل ۶۰ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز دامپزشكي است.

فرمانده انتظامي شهرستان “خنج” با بيان اينكه در اين خصوص ۲ نفر دستگير شدند، گفت: كارشناسان ارزش اموال مكشوفه را يك ميليارد و ۸۰۰ ميليون ريال برآورد كرده‌اند.

 

ناكامي قاچاقچي درانتقال ۵۴ كيلو ترياك در”لارستان”

فرمانده انتظامي “لارستان” از كشف ۵۴ كيلو ترياك و دستگيري يك قاچاقچي در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ “داود امجدي”در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، بيان كرد: ماموران انتظامي شهرستان لارستان در اجراي طرح مقابله با ورود مواد مخدر و كنترل خودروهاي عبوري در محورهاي مواصلاتي، به يك سواري c۵ مظنون و آن را متوقف كردند.

سرهنگ “امجدي” با اشاره به اينكه در بازرسي از اين خودرو، ۵۴ كيلو ترياك كه به طرز ماهرانه‌اي در سپر جاسازي شده بود كشف شد، افزود: در اين خصوص يك قاچاقچي دستگير و براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

ف ۱۱۰

 

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۸:۴۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین