پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۹ق.ظ
::آخرین مطلب 29 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

راه اندازی 2 طرح اشتغالزا با همکاری کمیته امداد لارستان

نماینده عالی دولت درلارستان از ۲ طرح اشتغال زایی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بازدید کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه…

نماینده عالی دولت درلارستان از ۲ طرح اشتغال زایی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بازدید کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، جلیل حسنی معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان به همراه احسان طاهری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری، دلاور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان و ابراهیمی زاده رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان، از ۲ طرح اشتغال زایی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان، که با حمایت های کمیته امداد و دریافت تسهیلات بانکی کم بهره، موفق به فعالیت و اشتغالزایی شده اند، بازدید کرد.

اولین طرح بازدید شده از مزرعه پرورش و تولید گیاه داورئی آلوئه ورا بود که در مجموع با دریافت حدود ۵۰۰ میلیون ‌ ریال تسهیلات برای ۲ نفر اشتغالزایی شده است.

در جریان این بازدید، خانم عالی زاده تولیدکننده و پرورش‌دهنده‌ی این مزرعه اظهار داشت: در این مزرعه، گیاه داروئی آلوئه ورا در زمینی به مساحت ۳ هزار متر مربع پرورش داده و تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه تعداد ۶ هزار بوته در این مزرعه کاشت شده است، ادامه داد: این گیاه برای مصارف داروئی، آرایشی و بهداشتی، غذائی، انواع نوشیدنی‌ها، و دم نوش از گل این گیاه و… قابل استفاده است و عمر مفید اقتصادی هر بوته ۵ سال می‌باشد.

این کشاورز گفت: مصارف داروئی این گیاه از برگ بوته است و محصول تولیدی در واقع برگ گیاه می‌باشد.

فرماندار ویژه لارستان همچنین از یک واحد تولیدی کابینت سازی نیز بازدید کرد.

این کارگاه تولیدی هم ۳ نفر مشغول به کار هستند و برای احداث این کارگاه هم ۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه ارائه شده است.

جلیل حسنی در این بازدیدها ضمن ابراز خرسندی از عملکرد مثبت کمیته امداد در حوزه ایجاد اشتغال، ادامه این حمایت ها را گامی موثر در حوزه کارآفرینی و خود اتکایی افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) دانست و گفت: چنین افراد کوشا و توانمندی شایسته حمایت هستند.

وی همچنین به اهمیت ایجاد اشتغال برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد اشاره کرد و ابراز داشت: ایجاد اشتغال ازاولویت های مهم برنامه های اجرایی می باشد.

فرماندار ویژه لارستان افزود: بحث کارآفرینی وایجاد نوآوری درزمینه اشتغال ازاهداف مهم برای توانمندی مددجویان کمیته امداد امام(ره) است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۴ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱:۰۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین