جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۰ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

استاندار فارس: ۸۴ واحد تولیدی راکد، در شش ماهه نخست امسال احیاء شد

استاندار فارس گفت: در شش ماهه نخست سال جاری جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بصورت مستمر برگزار و برآیند آن احیاء هشتادوچهار واحد راکد می باشد. به…

استاندار فارس گفت: در شش ماهه نخست سال جاری جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بصورت مستمر برگزار و برآیند آن احیاء هشتادوچهار واحد راکد می باشد.
به گزارش میلادلارستان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، ایمانیه، با اشاره به عملکرد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در شش ماهه اول سال جاری گفت: طی چند سال اخیر محور اصلی شعارهای سال به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) موضوع اقتصادی بوده که این امر نشان از نگاه ویژه معظم له به مقوله اقتصاد و معیشت مردم می باشد.
ایشان در ادامه با اشاره به سیاست های دولتِ مردمی سیزدهم در حوزه اقتصادی گفت: در راستای اجرای اولویت های اقتصادی دولت، مبنی بر لزوم حمایت از تولید و اشتغال، رفع مشکلات و موانع موجود بر سر راه تولیدکنندگان، تسریع در احیاء واحدهای راکد و بازگشت آنها به چرخه تولید، تاکنون تعداد ۲۴ کارگروه با حضور مسئولین ذیربط برگزار شده و تعداد ۳۹۷ بنگاه اقتصادی دارای مشکل، در جلسات مطرح و تعداد ۴۳۶ مصوبه اخذ که ۷۳ درصد از مصوبات به صورت ۱۰۰درصد اجرایی شده و ۲۷درصد از مصوبات در دست اجرا می باشد.
استاندار فارس در ادامه به احیاء ۸۴ واحد راکد در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و افزود: از ۸۴ واحد راکد احیاء شده، ۱۹ واحد در شرکت های صنعتی و ۶۵ واحد خارج از شهرک های صنعتی مستقر شده اند.
وی ضمن تاکید بر لازم الاجرا بودن مصوبات این کارگروه، گفت: با مدیران و روسای دستگاه ها و بانک هایی که از اجرای مصوبات خودداری نمایند، مطابق با ضوابط اداری و قانونی برخود خواهد شد.
نماینده عالی دولت در استان درپایان، از همکاری دستگاه قضایی استان در حل مشکلات واحدهای اقتصادی تشکر و قدردانی کرد.
نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین