شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 57 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

بهره برداری از طرح‌های عمرانی در گراش

چندین طرح عمرانی و خدماتی در روستا‌های بخش مرکزی شهرستان گراش افتتاح شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صداوسیما، همزمان با هفته دولت، خانه بهداشت و آموزشگاه…

چندین طرح عمرانی و خدماتی در روستا‌های بخش مرکزی شهرستان گراش افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صداوسیما، همزمان با هفته دولت، خانه بهداشت و آموزشگاه ۶ کلاسه علیرضا قائدی روستای حسین آباد جمعا با صرق هزینه‌ای افزون بر یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید

همچنین پنج خانه هلال در شهر ارد، دهستان فداغ و روستا‌های خلیلی، زینل آباد و آغصه از توابع شهرستان گراش به بهره برداری رسید.

محسنی رئیس جمعیت هلال احمر گراش گفت: خانه‌های هلال مرکزی است داوطلب محور و وابسته به جمعیت هلال احمر با ساختار و فعالیت‌های داوطلبانه در سطح محلات، شهر‌ها و نقاط روستایی که با اولویت در مناطق حادثه خیز تاسیس می‌شود.

وی افزود: تشکیل کلاس‌های آموزشی، ترویج فرهنگ امداد و نجات و ارتقای سطح معلومات شهروندان برای مقابله با حوادث از مهمترین اهداف راه اندازی خانه‌های هلال است.

به همین مناسبت ساخت ۶۰ واحدی تجاری و مسکونی در شهر فداغ با اعتبار اولیه ۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات داخلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گراش آغاز شد.

زیربنای کلی این طرح ۶ هزار متر مربع است که شامل ۶۰ واحد تجاری هر کدام به متراژ ۵۰ مترمربع و ۳۰ واحد مسکونی هر کدام به متراژ ۱۰۰ متر مربع خواهد بود و تا سال آینده آماده واگذاری به متقاضیان می‌شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۶:۵۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین