سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۵ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 21

سرپرست موقت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان مشخص شد

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، سرپرست موقت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری…

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، سرپرست موقت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، در مراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، غلامرضا یوسفی معاون توسعه مدیریت و منابع فرهنگ و ارشاد فارس، جمعی از هنرمندان و خبرنگاران شهرستان، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، سرپرست موقت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان شد.

در این مراسم فرماندار ویژه لارستان ضمن تقدیر و تشکر از مجید حجتی رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان در سخنانی با بیان اینکه منطقه لارستان بزرگ دارای هنرمندان توانمند و قدری است که هر کدامشان در موضوعات مختلف نقش آفرینی می کنند و در میادین مختلف فرهنگی و هنری می درخشند، خواستار این شد که به این منطقه توجه جدی تر شود. همچنین پیگیری شود که مأموریت مجید حجتی رییس سابق، از وزارت آموزش و پرورش به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تمدید، تا دغدغه تمامی هنرمندان، خبرنگاران، اصحاب رسانه و مسئولین این شهرستان پایان یابد و مجددا شاهد حضور حجتی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلایم لارستان باشیم.

وی ضمن خوش آمد گویی و تشکر از آقای مهدی امید بخش معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان که این مسئولیت خطیر را پذیرفته اند، و برای مدتی عهده دار سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی می شوند؛ تصریح کرد: می‌توان از ظرفیت و تجربیات ایشان در جهت توسعه و رونق فرهنگی شهرستان استفاده کرد، چون آقای امید بخش معاونت هنری و فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس را در کارنامه خود دارد.

معاون استاندار فارس با بیان اینکه منطقه لارستان وسیع و دارای پتانسیل‌های گسترده‌ای در حوزه‌های فرهنگی و هنری است و در این راستا احساس مسئولیت آحاد مردم و مشارکت جویی آنان به خصوص در مسائل فرهنگی و اجتماعی بالا و از جایگاه ویژه ای برخوردار است و هنرمندان زیادی در این شهرستان در قالب های متعدد مشغول فعالیت هستند؛ خواستار، حضور یک نیروی دائم، توانمند، قدر، باتجربه و با اولویت بومی برای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان شد.

در ادامه حکم آقای مهدی امید بخش بعنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان به وی تقدیم شد.

پیش از این یوسفی معاون توسعه مدیریت و منابع فرهنگ و ارشاد فارس و حمید منشی مدیر مسئول و سردبیر آفتاب لارستان نیز به نمایندگی از هنرمندان و اصحاب رسانه نیز مواردی را مطرح کردند.

گفتنی است مهدی امیدبخش دارای کارشناسی ارشد باستان شناسی است که ۲۰ سال سابقه خدمت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دارد و پیش از این نیز معاون هنری اداره کل بوده و هم اکنون نیز معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس را عهده دار می باشد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۸:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین