دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۷ب.ظ
::آخرین مطلب 38 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

تحقق ۸۵ درصدی برنامه مصوب ۹ ماهه استان فارس

میلاد لارستان: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس با اشاره به تحقق ۸۵ درصدی برنامه مصوب ۹ ماهه استان فارس گفت: استان فارس موفق به تحقق کامل درآمد خود…

میلاد لارستان: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس با اشاره به تحقق ۸۵ درصدی برنامه مصوب ۹ ماهه استان فارس گفت: استان فارس موفق به تحقق کامل درآمد خود از ابتدای امسال تا پایان آذرماه نشده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، ساسان تاجگردون عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان فارس، با اشاره به اینکه امسال سال پایانی برنامه پنجم توسعه کشور است، اظهار داشت: درآمد پیش‌بینی شده امسال استان فارس یک هزار و ۷۶۵ میلیاد تومان است.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۸۵ درصد برنامه مصوب ۹ ماهه محقق شده و درآمد استان تحقق پیدا کرده و استان موفق به تامین درآمدش نشده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس با بیان اینکه درآمد استان برای سال آینده با رشد ۲۰ درصدی ۲ هزار و ۱۳۱ میلیارد تومان است خاطرنشان کرد: اعتبارات هزینه‌ای فارس ۲۰ درصد رشد کرده و از ۳۷۱ میلیارد تومان به ۴۴۶ میلیارد تومان افزایش پیدا می‌کند.

تاجگردون با اشاره به اینکه حقوق و مزایای کارمندان فارس برای سال آینده ۲۳۶‌میلیارد تومان و سایر موارد هزینه‌ای ۲۱۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است تصریح کرد: پاداش کارکنان دولت در سال‌های ۹۳ و ۹۴ پرداخت نشده اما از محل ردیف سایه ۲۱۰ میلیارد تومانی تا سال آینده پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه سازمان ثبت اسناد و ثبت احوال استان که بودجه‌های آنها استانی بوده ملی شده است عنوان کرد: اعتبارات تملک و دارایی فارس از ۳۶۲ میلیارد تومان در سال جاری با رشد ۲۹ درصدی به ۴۶۸ میلیارد تومان رسیده و اعتبارات نفت و گازی استان با رشد ۴ درصدی به ۱۳۹ میلیارد تومان خواهد رسید.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس بیان کرد: اعتبارات ماده ۱۸۰ استان فارس که ۶٫۵ درصد کل کشور را به خود اختصاص داده است، در بودجه سال آینده ۴۴۶ میلیارد تومان پیش‌بینی شده که نسبت به سال قبل ۳۰ درصد رشد داشته است.

تاجگردون با اشاره به اینکه در برنامه ششم توسعه کشور اجرای طرح جدید ممنوع است، اظهار داشت: در صورتی در استان‌ها طرح جدید اجرایی می‌شود که به تصویب هیئت دولت برسد.

وی با بیان اینکه در این برنامه الحاق صندوق بازنشستگان فولاد به سازمان تامین اجتماعی پیشنهاد داده شده است، افزود: همچنین اصلاح قیمت حامل‌های انرژی و آب در برنامه ششم توسعه دیده شده و حجم عظیم بدهی دولت به پیمانکاران وجود دارد که دولت در تلاش است این بدهی‌ها را با انتشار اوراق مختلف تسویه کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس تأکید کرد: سیلوهایی که بیش از ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند می‌توانند با استفاد از اعتبارات استانی تکمیل شوند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۷:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین