یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

خط ونشان و دستورات استاندار به مدیران اجرایی فارس

استاندار فارس در جلسه شوراي برنامه ريزي و توسعه استان اظهار داشت: در بودجه استان به طور مشخص برخی فصل ها رشد قابل ملاحظه ای دارند و برخی کمترکه این…

استاندار فارس در جلسه شوراي برنامه ريزي و توسعه استان اظهار داشت: در بودجه استان به طور مشخص برخی فصل ها رشد قابل ملاحظه ای دارند و برخی کمترکه این

خود بیانگر مجموعه زحماتی مي باشد که کشیده شده است.

سیدمحمد افشانی در خصوص پيگيري افزايش سهم استان فارس در بودجه سال ۹۵ اظهار داشت: علاوه بر اینکه در استان تاکید شد که مدیران پیگیر باشند، از طریق سازمان مديريت و برنامه ريزي استان جلسات متعددی با معاون اول رئيس جمهور، رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور و همچنین با وزرایی که احساس می شد سهم قابل توجهی در ارتباط با اعتبارات ملی دارند برگزار شد و با توجه به اينكه رشد بودجه کل کشور ۵ درصد است نتيجه اين شد كه رشد استان فارس ۶ درصد شود.

وي ادامه داد: به رغم اینکه سهم فارس از کشور بیشتر است اما باید مدیران پیگیری بيشتري داشته باشند. استاندار فارس افزود: مديران دستگاههايی که سهم آنها رشد قابل ملاحظه ای ندارد باید پاسخو باشند که چرا وضعیت اعتبارشان اینگونه است.

 افشاني گفت: فعاليت مديراني كه خوب كار كرده اند جای تقدیر دارد و کسانی که خوب کار نکرده اند باید اول پاسخگوی مردم باشند چرا كه نشستن پشت این میزها برای خدمت به مردم است.

وي خطاب به مديران دستگاههاي اجرايي گفت: اگر سهم شما در هر بخشی کمتر از متوسط کشور بود باید پاسخ دهید چرا كه هر کاری که نیاز بوده انجام داده ایم و حتي با مدیران بخشی سازمان مدیریت و برنامه ريزي كشور هم جلسه داشته ایم و ادامه كار به شما واگذار شده است.

استاندار فارس افزود:  تاکید مي كنم که نیاز است مدیران روزانه مسائل را دنبال کنند چون هر یک روز که پیگیری نشود ممکن است سهم شما کاهش یابد چرا که دیگر استان ها نیز پیگیر افزایش سهمشان هستند.

مهندس افشاني به مديراني كه در اعتباراتشان افزايش سهم داشته اند نيز تاكيد كرد و اظهار داشت: دستگاههای که سهم قابل ملاحظه و رشد چشمگیری در بودجه دارند باید در وزارت خانه هاي مربوطه امورات را دنبال کنند که سهمشان کاهش نیابد.

وي بر استفاده از همه ظرفيت ها براي ارتقاي بودجه استان اشاره كرد و ابراز داشت: همچنین با نمایندگان استان در مجلس صحبت خواهیم کرد تا در بررسي هاي بودجه اي مجلس، در آن بخش هایی که رشد خوبی داشته ايم کاهشی نداشته باشیم.

وي گفت: درست است كه سهم استان حدود ۱۷ یا ۱۸ درصد از متوسط کشور بیشتر است و خوب مي باشد اما باید در فرصت پیش رو و باقی مانده کاری کنیم که یک افزایش بیشتری داشته باشیم.

استاندار فارس همچنین با اشاره به اينكه صندوق توسعه ملي منتظر طرح هاي اجرايي و داراي توجيه فني و اقتصادي مي باشد اظهار داشت: هر پروژه ای که جنبه صادراتی داشته باشد صندوق توسعه ملی حمايت و اعتبار لازم را  مصوب می کند مشروط به اینکه پروژه ها جنبه صادراتی داشته باشند.

استاندار فارس ادامه داد: سرمایه گذاران اگر استقبال کنند خواهند دید که یک سری امتیازات خاص نيز براي آنها در نظر گرفته شده است.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۷:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین