پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۷ق.ظ
::آخرین مطلب 5 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

رونمایی شد/ مجموعه ویژه برنامه تصویری “مرید”‌ همزمان با ایام “اربعین حسینی”در لارستان +پشت صحنه

ویژه برنامه مرید همزمان با ایام اربعین حسینی و آخر ماه صفر رونمایی شد. به گزارش میلاد لارستان ویژه برنامه مرید که مجموعه گفتگوهای صمیمی با ذاکرین،‌ شاعران،‌ مداحان و…

ویژه برنامه مرید همزمان با ایام اربعین حسینی و آخر ماه صفر رونمایی شد. به گزارش میلاد لارستان ویژه برنامه مرید که مجموعه گفتگوهای صمیمی با ذاکرین،‌ شاعران،‌ مداحان و تعزیه پردازان لاری  اهل بیت می باشد به همت مجموعه فرهنگی هنری منجی لارستان،‌هیات تعزیه خوانی سیدالشهدا لارستان  و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،‌شهرداری لار و امور کانونهای مساجد جنوب فارس تدوین شده و از روز گذشته انتشار آن در فضاهای مجازی آغاز گردیده است.

 محمدجعفر خداوندوست مسئول و مجری تعزیه سیدالشهدا لار(گروه منجی) در گفتگو با میلادلارستان در این خصوص اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی امسال مراسم تعزیه خوانی در لار برگزار نشده و بر همین اساس اعضای گروه مصمم شدند که به شیوه ای دیگر در ایام کرونایی دین خود را به خاندان اهل بیت در راستای ترویج فرهنگ حسینی ادا نمایند. وی گفت:‌ مجموعه مصاحبه ها و گفتگوها با ذاکرین اهل بیت ماحصل فکر جمعی بود در کنار لبیکی به ندای رهبری معظم انقلاب که فرمودند امسال برای بزرگداشت مراسم محرم و صفر  دست به کار مبتکرانه ای بزنید.

خداوند دوست افزود:  اهداف این کار بیشتر بر پایه شخصیت محوریست،که تکریم از مقام مداحان و فعالان این عرصه را دنبال میکند اما به تناسب مدعوین مسئله محتوا و منطقه ای نیز مورد بحث قرار میگیرد.

وی افزود: همچنین در ضبط این برنامه ها از مداحان و ذاکران،‌ سخنرانان،‌ شاعران و تعزیه خوانان شهرل ار  دعوت به عمل آمده و درصدد هستیم که از خروجی این مصاحبه ها و اطلاعات گسترده و جامع،‌ مستندی را تحت عنوان لارستان دیارعشق در مراحل بعدی تدوین و ارائه نماییم.

تصاویری از پشت صحنه مراحل تدوین و گفتگو با برخی ذاکرین لارستانی را از دریچه دوربین حامد درویش زاده در ادامه می بینیم:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۷:۴۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “رونمایی شد/ مجموعه ویژه برنامه تصویری “مرید”‌ همزمان با ایام “اربعین حسینی”در لارستان +پشت صحنه”

  1. داود مگردان گفت:

    درود بر آقای خداوند دوست و همکاران محترم به امید توفیق روز افزونتان
    اجرکم عندالله

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین