جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۳ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

دستگیری گروگانگیر و رهایی پسر ۸ ساله در خنج

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با دستگیری یک گروگانگیر، گروگان ۸ ساله در شهرستان خُنج، رهایی یافت. به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایسنا سردار سرتیپ رهام‌بخش حبیبی دوشنبه…

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با دستگیری یک گروگانگیر، گروگان ۸ ساله در شهرستان خُنج، رهایی یافت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایسنا سردار سرتیپ رهام‌بخش حبیبی دوشنبه ۱۴ مهر گفت: ماموران انتظامی “پارسیان” استان هرمزگان با اخذ نیابت قضائی در خصوص ربوده شدن یک پسر ۸ ساله، به شهرستان خنج عزیمت کردند و با همراهی ماموران پلیس این شهرستان، موفق به دستگیری گروگانگیر و رهایی گروگان شدند.

حبیبی با بیان اینکه در این حادثه پسری ۸ ساله در شهرستان پارسیان استان هرمزگان توسط یک راننده سواری پراید ربوده و به شهرستان خنج منتقل شده بود، گفت: ماموران پلیس اعزامی از پارسیان با همراهی پلیس شهرستان خنج، بعد از انجام اقدامات فنی و تخصصی و گشت زنی‌های محسوس و نامحسوس، خودروی مورد نظر را حین تردد در میدان مظلوم شهر خنج شناسایی کردند.

حبیبی با اشاره به متوقف شدن خودروی پراید شخص گروگانگیر طی یک عملیات غافلگیری توسط پلیس، گفت: ماموران در این عملیات و با ترفندهای خاص پلیسی، فرد ربوده شده را رها و یک گروگانگیر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه گروگانگیر برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شده است، گفت: متهم در بازجویی اولیه علت و انگیزه آدم ربایی را اختلاف حساب با پدر گروگان عنوان کرده است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه پسر ۸ ساله صحیح و سالم به آغوش گرم خانواده بازگردانده شد، خاطرنشان کرد: اعضای خانواده فرد ربوده شده و شهروندان از اقدام به موقع پلیس قدردانی کردند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۳:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین