جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۵ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

کسب مقام سوم آموزش و پرورش لارستان در جشنواره استانی سفیر سلامت

در طرح سفیران سلامت استان آموزش و پرورش فارس، نواحی ۴ و ۳ شیراز به ترتیب مقام‌های اول و دوم و لارستان مقام سوم را کسب کردند. به گزارش میلاد…

در طرح سفیران سلامت استان آموزش و پرورش فارس، نواحی ۴ و ۳ شیراز به ترتیب مقام‌های اول و دوم و لارستان مقام سوم را کسب کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایسنا، رئیس اداره سلامت آموزش و پرورش فارس، خود مراقبتی و ترویج ارتقای سلامت در بین دانش آموزان را از اهداف سفیران سلامت در مدارس عنوان کرد و گفت: نزدیک به ۱۳۰ هزار سفیر سلامت در سه مقطع ابتدایی ،متوسطه اول و متوسطه دوم در مدارس شهرستان های استان فارس فعالیت می کنند.

زارعی همچنین توضیحاتی در مورد جشنواره سفیران سلامت ارائه و اضافه کرد: سال گذشته تعداد۴۰۱۲ اثردررشته های مقاله نویسی ،داستان نویسی، نقاشی، طراحی، گرافیک، نشریه دیواری، شعر، فیلم کوتاه، عکاسی، نمایش، سرود، خوشنویسی به دبیرخانه شهرستان ها ارسال شد.

او با بیان اینکه از تعداد کل آثار، ۷۳۵ اثر برگزیده به دبیرخانه استانی ارسال شد، گفت: پس از داوری آثار از حوزه فرهنگی و هنری تعداد ۲۷۵ اثر برگزیده استانی به عنوان منتخب معرفی و به صاحبان اثر، لوح سپاس و هدایایی اهدا شد.

براساس این گزارش، در طرح سفیران سلامت استان آموزش و پرورش فارس، نواحی ۴ و ۳ شیراز به ترتیب مقام‌های اول و دوم و لارستان مقام سوم را کسب کردند و به شکل نمادین، از مقام اول جشنواره به صورت حضوری قدردانی و تجلیل شد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۸:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین