یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۰ب.ظ
::آخرین مطلب 60 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

پایش ارزیاب وزارتی از روند اجرای «طرح ملی پویش سلامت» در لارستان

پایش ارزیاب وزارتی از روند اجرای «طرح ملی پویش سلامت» در مجموعه علوم پزشکی لارستان انجام شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، با اجرای پویش ملی…

پایش ارزیاب وزارتی از روند اجرای «طرح ملی پویش سلامت» در مجموعه علوم پزشکی لارستان انجام شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، با اجرای پویش ملی سلامت در راستای غربالگری و بیماریابی دیابت و فشار خون، مهندس علی محمدی بازرس اعزامی از سوی وزارت از روند اجرای این طرح در معاونت بهداشت دانشکده بازدید به عمل آورد.

در ابتدای این پایش، طی جلسه ای با حضور دکتر حسن فزونی، معاون بهداشت دانشگاه موارد مرتبط با اجرای این پویش مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

دکتر فزونی در این نشست ضمن عرض خوش آمد به مهمان وزارتی، با اشاره به پیشرفت خوب اجرای طرح در مجموعه اظهار داشت: کسب رتبه اول در بین دانشگاه های استان فارس و رتبه دوم در بین دانشکده های کشور از نظر درصد پوشش غربالگری دیابت و فشار خون به خاطر تلاش های همکاران بهورز، مراقبان سلامت و کارشناسان مرتبط در این طرح بوده است.

سجاد شرفی مدیر گروه بیماری های غیرواگیر معاونت بهداشت نیز خلاصه ای از اقدامات مدیریتی ، برنامه ریزی ها و تلاش های انجام شده در مجموعه را ارائه داد.

در ادامه از مرکز خدمات جامع سلامت و پایگاه بهداشتی لطیفی بازدید به عمل آمده و از نزدیک روند اجرای طرح پویش ملی سلامت مورد ارزیابی قرار گرفت.

در پایان نیز مهندس علی محمدی بازرس وزرات از روند اجرای طرح پویش ملی سلامت در مجموع علوم پزشکی لارستان ابراز خرسندی کرد.

لازم به ذکر است این پویش تا تاریخ ۱۵ دی ماه ادامه دارد و افراد می توانند به مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاه های بهداشتی مراجعه کنند و به صورت رایگان از نظر فشار خون و قندخون غربالگری شوند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین