سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

در هفته وحدت، لارستان میزبان استاندار فارس خواهد بود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لارستان با موضوع هفته و حدت و روز ملی مبارزه با استکبار جهاانی (۱۳ آبان) در دفتر امام جمعه لارستان تشکیل جلسه داد. به گزارش میلاد…

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لارستان با موضوع هفته و حدت و روز ملی مبارزه با استکبار جهاانی (۱۳ آبان) در دفتر امام جمعه لارستان تشکیل جلسه داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از دفتر امام جمعه لارستان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لارستان با حضور مسئولان مختلف با موضوع هفته و حدت و روز ملی مبارزه با استکبار جهاانی (۱۳ آبان) در دفتر امام جمعه لارستان تشکیل جلسه داد.

در ابتدای جلسه امام جمعه لارستان در سخنانی به ضرورت توجه به ۱۳ آبان بر برگزاری فعالیت با هدف تبیین اهداف استکبار جهانی و شناساندن آنها به نسل جوان با استفاده از ظرفیت موجود و بهره گیری از فضای مجازی و با رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد و اظهار داشت: وحدت رمز پیروزی نظام اسلامی در بحران های مختلف است و لارستان نماد وحدت مذاهب مختلف اسلامی بوده و می بایست همچنان بر تحکیم و توقیت وحدت تاکید کرد.

در این جلسه همچنین فرماندار ویژه لارستان ضمن تاکید بر متناسب سازی فعالیت ها با رعایت پروتکل های بهداشتی، بر تقویت و تحکیم وحدت و الگو سازی منطقه در موضوع وحدت تاکید کرد.

در ادامه اعضای شورای تبلیغات اسلامی به بیان دیدگاه ها و نظرات خود درباره موضوع جلسه پرداختند.

براساس مباحث صورت گرفته در این نشست، دبیری فعالیت ها و مراسم هفته وحدت و یوم الله ۱۳ آبان مشترکاً به عهده سپاه پاسداران و دفتر امور اهل سنت لارستان واگذارشد که پیگیری و اجرای مصوبات را عهده دار خواهند بود

به پیشنهاد دفتر امور اهل سنت مقرر شد هر روز از هفته وحدت به عنوانی نامگذاری و فعالیت هایی متناسب با آن انجام گیرد.

با توجه به تجربه موفق برگزاری مراسم در محرم و صفر با رعایت گروتکل های بهداشتی، مقرر شد در روز ۱۲ ربیع الاول مراسمی در شهرستان اوز با محوریت مسئولان این شهرستان تدارک و انجام پذیرد و در شهر لار نیز مراسمی در شب ۱۷ ربیع الاول با رعایت پروتکل های ستاد کرونا و در محل حسینه اعظم برگزار شود که در این مراسم از نمادهای وحدت و استکبار ستیزانه استفاده خواهد شد.

در سایر شهرهای تابعه مانند شهر خور و لطیفی مسئولان ذیربط نسبت به نحوه برگزاری مراسم تصمیم گیری و نتیجه را به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کنند.

همچنین، یک جلسه تخصصی با موضوع وحدت و با حضور علمای شیعه و سنی و استاندار محترم در محل فرمانداری لارستان برگزار می شود.

بنا به این گزارش ائمه جمعه در لارستان و اوز در خطبه های نماز جمعه بخشی از خطبه ها را به موضوع وحدت و استکبار ستیزی و جنایات آنان اختصاص داده و روشنگری کنند.

فعالیت های هفته وحدت در شهرستانهای لارستان و اوز با شعار واحد «وحدت رمز شکست استکبار» برنامه ریزی و اجرا شود و اجرای برنامه ها با مدیریت زمان یک ساعت انجام شود.

طبق برنامه‌ریزی‌ها، برنامه ای با همکاری سپاه و آموزش و پرورش بمناسبت ۱۳ آبان برگزار می شود.

طرحی تحت عنوان «رسول مهربانی» با هدف کمک به آسیب دیدگان از کرونا و کمک مومنانه با همکاری کمیته امداد، معاونت محرومین دفتر امام جمعه، سپاه پاسداران، گروه های جهادی در سطح شهرستان و … انجام شده و با توزیع بسته های معیشتی به یاری محرومین بشتابند.

تمام فعالیت ها و تولید محتواها با عنوان شواری هماهنگی تبلیغات اسلامی لارستان انجام می شود.

به گزارش میلاد لارستان، بنا بر اهمیت موضوع وحدت، این جلسه با حضور مسئولان شهرستان های لارستان و اوز و نمایندگانی از طرف خانواده مرحوم آیت الله آیت اللهی و موسوی لاری (ره) برگزار شد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۸:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین