شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۵ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

سفر مدیرکل انتقال خون فارس به لارستان

مدیر کل انتقال خون فارس برای دیدار با مسئولین و رفع برخی مشکلات، توسعه فیزیکی و خدماتی انتقال خون لارستان به لار سفر کرد .به گزارش میلاد لارستان به نقل…

مدیر کل انتقال خون فارس برای دیدار با مسئولین و رفع برخی مشکلات، توسعه فیزیکی و خدماتی انتقال خون لارستان به لار سفر کرد .به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی انتقال خون فارس، دکتر ترابی مدیر کل انتقال خون فارس به همراه مسئول امور پایگاه ها و مسئول روابط عمومی به لارستان سفر و با فرماندار ویژه لارستان دیدار کرد .

در این دیدار فرماندار لارستان قول کمک به تامین زمین پروژه ساخت سردخانه پلاسمای جنوب کشور را داد .

در ادامه دکتر ترابی با سرپرست جدید دانشکده علوم پزشکی لارستان دیدار و انتصاب ایشان را تبریک گفت. دکتر بهزاد رضایی سرپرست جدید دانشکده علوم پزشکی لارستان نیز قول همکاری در تامین یک نفر پزشک برای انتقال خون لارستان و برنامه ریزی و کمک در تامین نیروی انسانی بعد از احداث پروژه انبار استراتژیک انتقال خون در جنوب کشور و همچنین پرداخت بخشی از بدهی های معوقه دانشده علوم پزشکی لارستان به سازمان انتقال خون را داد.

همچنین دکتر ترابی با مدیرعامل بنیاد نیک اندیشان هاشمی دیدار و گفتگو کرد. دراین دیدار مدیرعامل آن بنیاد خیریه برای احداث انبار استراتژیک انتقال خون در جنوب کشور اعلام آمادگی کرد.

در ادامه مدیرکل انتقال خون فارس به بازدید از ساختمان خیرساز انتقال خون گراش که در مراحل پایانی ساخت است، پرداخت و هماهنگی ها و دستورات لازم برای تسریع در روند ساخت آن پروژه داده شد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۸:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “سفر مدیرکل انتقال خون فارس به لارستان”

  1. محمود گفت:

    دانشگاه ههههههههه خندیدیم

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین