سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۶ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

پیگیری/پاسخ مدیر مخابرات درخصوص آنتن‌دهی ضعیف موبایل در شهرک‌های حومه لار

مدیر اداره مخابرات لارستان درخصوص علل آنتن‌دهی ضعیف موبایل در شهرک‌های اندیشه، بوستان و امام خمینی(ره) شهر لار و رفع آن توضیح داد. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان،…

مدیر اداره مخابرات لارستان درخصوص علل آنتن‌دهی ضعیف موبایل در شهرک‌های اندیشه، بوستان و امام خمینی(ره) شهر لار و رفع آن توضیح داد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان، از چندی پیش عده ای از شهروندان با ارسال پیام هایی نسبت به آنتن‌دهی ضعیف موبایل در شهرک‌های حومه لار گلایه مند بودند. در بخشی از این پیام ها آمده است:

امروزه استفاده از گوشی همراه و به ویژه اینترنت همراه به جزء لاینفک زندگی بشری تبدیل شده است و از سویی با مجازی شدن آموزش‌ها در مدارس، استفاده بیش از پیش از اینترنت همراه را به اوج خود رسانده است.

متأسفانه وضعیت آنتن دهی موبایل در شهرک‌های حومه شهر لار نظیر شهرک بوستان و شهرک امام خمینی(ره) در شهرقدیم و شهرک اندیشه در شهرجدید در هر سه اپراتور ایرانسل، همراه اول و رایتل افتضاح است.

در این شهرک‌ها که جمعیت چند هزار نفری را در خود جای داده‌اند و اغلب آنان جوان و دارای فرزندان مدرسه‌ای هستند، از کمترین امکان شهرنشینی محروم هستند و نیاز به رسیدگی جدی مسوولان مخابرات و سایر نهادهای مرتبط است.

لطفا این موضوع مورد پیگیری قرار گیرد.

این مطلب با غلامرضا فروزش مدیر مخابرات لارستان در میان گذاشته شد و این مسوول در پاسخ گفت: در خصوص ضعف آنتن دهی در شهرک بوستان در جریان موضوع بوده و مصرانه پیگیر نصب سایت جدید هستیم.

وی با بیان اینکه تاکنون به دلیل محدودیتهایی که ناشی از رعایت استانداردهای پروازی فرودگاه لار وجود دارد و همچنین مشکلات تملک زمین موفق به نصب سایت در محدوده شهرک نشده ایم، افزود: خوشبختانه با پیگیری هایی که انجام شده و نظر مساعد شهرداری لار، در آینده ای نزدیک مشکل نصب سایت همراه اول در محدوده پارک نخل حل خواهد شد و امکان احداث سایت همراه اول به وجود خواهد آمد.

مدیر مخابرات لارستان با اشاره به اینکه بطور کلی شهروندان و مشترکین عزیز می توانند از طریق مرکز خدمات مشتریان همراه اول به شماره تلفن ۹۹۹۰ یا سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به شماره ۱۹۵ مشکلات مربوط به آنتن دهی همراه اول را گزارش و مطالبات خود را ثبت کنند، تصریح کرد: تاثیر گذاری این سامانه ها به مراتب بالاتر از پیگیری مخابرات در سطح استان است.

فروزش با اشاره به اینکه شهرک امام(ره) مشکل آنتن دهی ندارد چراکه در پارک لاله سایت همراه اول موجود است، خاطر نشان کرد: شاید از کیفیت اینترنت شکایت داشته باشند که باید موردی بررسی بشود.

این مسوول در پاسخ به انتقاد مشکلات اینترنت شهرک اندیشه که فقط اینترنت ۲۰۲۰ می توان استفاده کرد و سرعت کمی دارد، گفت: هیچگونه محدودیتی برای حضور شرکتهایی غیر از ۲۰۲۰ وجود ندارد اما خودشان در این مناطق تمایلی به سرمایه گذاری ندارند.

وی با بیان اینکه برای حل مشکل سرعت هم با استان مکاتبه کرده ایم و پیگیر هستیم، اضافه کرد: بزودی مشکل سرعت این مناطق نیز مرتفع می شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “پیگیری/پاسخ مدیر مخابرات درخصوص آنتن‌دهی ضعیف موبایل در شهرک‌های حومه لار”

  1. ناشناس گفت:

    این به زودی کی هست؟؟؟ الان ماه‌هاست که میگن به زودی!!

  2. شهرک بوستان گفت:

    این به زودی کی هست؟؟؟ الان ماه‌هاست که میگن به زودی!!

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین