چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 35 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

هیچ اقدامی برای ساخت کتابخانه در دهکویه نشده است

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس گفت: در شهر‌های رستاق و فدامی، دهکویه، خومه زار هیچ اقدامی برای ساخت کتابخانه انجام نشده است. به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران…

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس گفت: در شهر‌های رستاق و فدامی، دهکویه، خومه زار هیچ اقدامی برای ساخت کتابخانه انجام نشده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نشست مشترک انجمن‌های کتابخانه‌های عمومی استان فارس به ریاست استاندار فارس و با حضور دبیرکل کتابخانه‌های عمومی کشور و مشارکت فرمانداران و اعضای حقیقی و حقوقی ۱۰۴ انجمن کتابخانه‌های عمومی به صورت مجازی برگزار شد.

در این مراسم، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس با اشاره به شهر‌های بدون کتابخانه استان گفت: ۲۳ شهر فاقد کتابخانه در استان وجود دارد که باید برای آن‌ها برنامه ریزی کرد. از این میان پنج شهر به زودی صاحب کتابخانه می‌شوند.

روح‌الله منوچهری افزود: در شهر‌های داریون، خان زنیان، لطفی، بنارویه، کامفیروز، هماشهر، نوبندگان، صدرا، مادر سلیمان، و طسوج کوار پروژه‌های آغاز شده که برخی پیشرفت فیزیکی بالایی دارد؛ اما در شهر‌های رستاق و فدامی، دهکویه، خومه زار هیچ اقدامی برای ساخت کتابخانه انجام نشده است. کامفیروز شمالی و معزآباد جابری که به تازگی به لیست شهر‌های فارس افزوده شده و باید برنامه ریزی شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس با تأکید بر اینکه نهاد کتابخانه‌های عمومی اعتبار عمرانی ندارد، اضافه کرد: از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ایجاد کتابخانه در ۲۳ شهر بدون کتابخانه با استاندار فارس مکاتبه شده و مقرر شده است که با همکاری فرمانداری‌ها در این شهر‌ها کتابخانه ایجاد شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۹:۳۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین