چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۵ب.ظ
::آخرین مطلب 27 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 15

پیگیری‌ها درخصوص اتمام پروژه کتابخانه بنارویه

بخشدار بنارویه و سرپرست اداره کتابخانه های عمومی لارستان و دو نفر از اعضای شورای شهر بنارویه از ساختمان در حال ساخت کتابخانه بنارویه بازدید کردند. به گزارش میلاد لارستان…

بخشدار بنارویه و سرپرست اداره کتابخانه های عمومی لارستان و دو نفر از اعضای شورای شهر بنارویه از ساختمان در حال ساخت کتابخانه بنارویه بازدید کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه خبری بنارویه، پروژه کتابخانه بنارویه یکی از پروژه های نیمه تمام شهر بنارویه است که بیش از ۱۱ سال بر زمین مانده است. بنارویه تنها شهری در لارستان است که هنوز کتابخانه عمومی ندارد.

با پیگیری های انجام گرفته توسط فرماندار ویژه لارستان، بخشدار و شورای شهر بنارویه، امسال مبلغ ۱میلیارد و ۵۲۵میلیون تومان به ساختمان نیمه تمام کتابخانه بنارویه اختصاص یافته است که با این مبلغ، پروژه پیشرفت فیزیکی ۹۰درصد خواهد داشت و کارهای داخلی ساختمان کتابخانه تقریبا به اتمام می رسد. برای اتمام کامل ساختمان و محوطه سازی کتابخانه همچنان به یک اعتبار حدود ۲میلیاردی نیاز است.

سمیه معمارزاده سرپرست اداره کتابخانه های عمومی لارستان در این بازدید گفت: پس از تکمیل پروژه کتابخانه و واگذاری آن از اداره ارشاد به نهاد کتابخانه های عمومی، لوازم و تجهیزات و همچنین نیروی کتابدار در اختیار کتابخانه قرار خواهد گرفت تا مردم بتوانند از کتابخانه استفاده کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “پیگیری‌ها درخصوص اتمام پروژه کتابخانه بنارویه”

  1. سید گفت:

    سایت محترم میلاد لارستان
    خواهشمند است در خصوص اخرین وضعیت کتابخانه مرکزی لارستان نیز گزارشی تهیه بفرمایید.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین