پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۵ب.ظ
::آخرین مطلب 48 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

ترخیص ۶۲ دستگاه موتورسیکلت رسوبی از پارکینگ‌های لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از ترخیص ۶۲ دستگاه موتورسیکلت از ابتدای طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی در این شهرستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ…

فرمانده انتظامی لارستان از ترخیص ۶۲ دستگاه موتورسیکلت از ابتدای طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ داوود امجدی گفت: طرح تسهیل در ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی و رسوبی از پارکینگ‌ها از ۱۸ آبان ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در شهرستان لارستان به مرحله اجرا درآمد.

او با بیان اینکه تاکنون ۶۲ دستگاه موتورسیکلت تحویل مالکان یا متصرفان قانونی آن‌ها شده است، افزود: پرداخت دیون دولتی مانند جریمه‌های معوقه به صورت اقساطی و هزیته پارکینگ نیز بر اساس نرخ آن در سال ۹۴ محاسبه می‌شود و مالکان یا متصرفان هر چه سریعتر از این فرصت استثنایی استفاده کنند و نسبت به ترخیص موتورسیکلت توقیفی خودشان اقدام کنند.

سرهنگ امجدی با اشاره به اینکه در این مرحله مالکان موتورسیکلت برای ترخیص وسیله نقلیه خود نیاز به بیمه نامه شخص ثالث و گواهینامه ندارند، گفت: انتظار پلیس از موتورسواران، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، عدم مزاحمت برای همشهریان واستفاده از کلاه ایمنی از سوی راکبان می‌باشد.

سرهنگ امجدی بیان کرد: طرح ترخیص همچنان ادامه دارد و کسانی که موتورسیکلت آن‌ها به هر دلیلی جز دستور مقام قضائی، توقیف شده است می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ از تسهیلات در نظر گرفته شده بهره ببرند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین