یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

هدف از سخت‌گیری‌ها رسیدن لارستان به وضعیت سفید کروناست

رییس ستاد مقابله با کرونا لارستان ضمن تقدیر از مردم فهیم و کادر پزشکی و درمانی لارستان گفت: هدف از سخت گیری ها و تاکید بر اجرای پروتکل های بهداشتی…

رییس ستاد مقابله با کرونا لارستان ضمن تقدیر از مردم فهیم و کادر پزشکی و درمانی لارستان گفت: هدف از سخت گیری ها و تاکید بر اجرای پروتکل های بهداشتی رسیدن شهرستان به وضعیت سفید و خروج از وضعیت نارنجی است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، جلیل حسنی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا شهرستان، از مردم شریف و فهیم این خطه به جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی قدردانی کرد.

وی ادامه داد: بی تردید تلاش مستمر در راستای توسعه شاخص های حوزه سلامت و مقابله با شیوع ویروس کرونا و مدیریت آن نیازمند همکاری همه نهادها و دستگاه های اجرایی است و کنترل کامل این ویروس جز با مشارکت آحاد مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی امکان پذیر نخواهد بود.

رییس ستاد مقابله با کرونا شهرستان لارستان با هشدار این که دور همی های خانوادگی و تجمعات بخصوص در شب یلدا، وضعیت کرونایی شهرستان را وخیم خواهد کرد، گفت : محدودیت‌های کرونایی در شب یلدا تشدید و با هرگونه تجمعی بخصوص در باغ شهری ها برخورد خواهد شد.

حسنی به تجمع و دورهمی ها در روستاهای شهرستان هم اشاره کرد و گفت: اگر مردم همکاری نکنند و دورهمی شب یلدا را به صورت تجمعی و خانوادگی برگزار کنند، وضعیت کرونایی خطرناک و حاد خواهد شد.

وی افزود: خواهش ما این است که مردم عزیز برای سلامتی خودشان امسال شب یلدای متفاوتی داشته باشند تا شهرستان از وضعیت کرونایی خارج شود.

معاون استاندار فارس تاکید کرد: تجمعات و دور همی در باغ شهری ها ممنوع است و در صورت مشاهده، علاوه بر پلمب باغ، پرونده واحد متخلف به مراجع قضایی نیز ارجاع داده خواهد شد.

وی تاکید کرد: تیم نظارت و بازرسی ستاد مقابله با کرونا شهرستان متشکل از بازرسان دانشکده علوم پزشکی، نیروی انتظامی، بسیج،  اماکن، اداره صمت و اتاق اصناف، با محوریت فرمانداری بازدید ها و نظارت های خود را در سطح شهر بخصوص باغ شهری ها انجام میدهند.

فرماندار ویژه لارستان در پایان بار دیگر از مردم، فهیم و شریف منطقه لارستان بزرگ  بدلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و همکاری همه جانبه با ستاد مقابله با کرونا شهرستان و همچنین از تلاش تمامی دست اندرکاران این ستاد بخصوص کادر بهداشت و درمان تقدیر و تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد: امید آن داریم با عنایت حق تعالی در سریعترین زمان ممکن این ویروس منحوس در کل جهان از بین رود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۶:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین