چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۶ب.ظ
::آخرین مطلب 1 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

آیین شب یلدا، ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار در جویم

برنامه های متنوع مراسم شب یلدا با توجه به شرایط کنونی جامعه در جویم بصورت مجازی برگزار شد. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم، در راستای احترام…

برنامه های متنوع مراسم شب یلدا با توجه به شرایط کنونی جامعه در جویم بصورت مجازی برگزار شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم، در راستای احترام به کادر درمان و سلامتی مردم، ویژه برنامه‌های متنوع یلدایی با در نظر گرفتن شرایط کرونایی و در سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار به همت اداره آموزش و پرورش بخش و با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر، حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید اجرایی، هیئات مذهبی محبین امیرالمومنین(ع) و منتظران حضرت مهدی(عج) جویم با حضور ریاست دانشکده علوم پزشکی لارستان، شهردار، شورای اسلامی شهر، ریاست اداره آموزش و پرورش بخش و کادر درمان مرکز سلامت جویم در سالن شهید رجایی این شهر بصورت مجازی برگزار شد.

حافظ خوانی، اجرای نمایش طنز(گروه طنز پردازی چکاوک)، اجرای موسیقی، تجلیل از کادر درمانی مرکز سلامت جویم، تقدیر از حافظ خوانان برتر و برترین های ورزش ووشو، فضاسازی محیطی با استفاده از نمادهای سنتی یلدایی های، پخت نان سنتی و هنر قالی بافی توسط  بانوان جویمی از جمله برنامه های این آیین بود.

این برنامه با اجرای امید مسعودی مجری صدا و سیمای فارس بصورت زنده از برنامه شاد،کانال فارس فرهنگی و کانال مدیران فارس  پخش شد.

لازم به ذکر است، در حاشیه این برنامه بهزاد رضایی رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س)،شب یلدا و تقدیر از مدافعان سلامت، به بیان مطالبی در خصوص مراقبت ها و فاصله گذاری اجتماعی جهت پیشگیری از کرونا پرداخت.

حسین زمانی ریاست آموزش و پرورش منطقه جویم نیز مناسبت های این روز را تبریک گفت و از همکاری تمامی عوامل برنامه تشکر کرد.

خبرنگار: آرزو جهان پیما

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۵:۳۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین