پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۵ب.ظ
::آخرین مطلب 36 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

لارستان، صدرنشین رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور

لارستان، رتبه نخست رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور را به خود اختصاص داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی…

لارستان، رتبه نخست رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور را به خود اختصاص داد.
به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر وحید یگانه با اشاره به آخرین وضعیت شهرها و دانشگاه‌های سراسر کشور در رعایت پروتکل ها اظهارداشت: دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آخرین نتایج ارزیابی میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در دانشکده و دانشگاه های مختلف کشور را اعلام کرد.

وی تصریح کرد: در این بین دانشکده علوم پزشکی لارستان با ۹۷ درصد  رعایت پروتکل های بهداشتی  در اماکن و مراکز رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان افزود: جا دارد از همه مردم فهیم و همیشه همراه و اصحاب رسانه لارستان، خنج و اوز تقدیر کرده که با عزمی جزم و همتی والا در عمل به پروتکل های بهداشتی خود را پایبند دانسته و دوستان خود را نیز در این مسیر همراه کرده اند.

وی همچنین از همه کارکنان عرصه بهداشت و درمان لارستان به ویژه پرسنل بهداشتی که در این مدت شبانه روز در راستای تحقق این مهم تلاش کرده و سلامت مردم را اولویت کاری خود قرار دادند تشکر کرد.

دکتر یگانه خاطرنشان کرد: این دانشکده در رعایت پروتکل های بهداشتی در فرودگاه ها با رعایت ۱۰۰ درصدی پروتکل در کنار دانشگاه های خوی و البرز رتبه نخست را به خود اختصاص داده که جا دارد از مدیر کل و پرسنل فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی لارستان بخاطر این همکاری و همراهی تقدیر کنم.

وی گفت: لازم است از تمامی اعضای ستاد مبارزه با کرونا شهرستان های لارستان، خنج و اوز که در این مدت همکاری لازم را با مجموعه بهداشت و درمان و دانشکده داشته اند تشکر کرده و ادامه این همکاری ها را درخواست کنم.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۳:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین