شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۳ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

محدودیتِ تردد شبانه در شهر لار از ساعت ۲۲ تا ۴ صبح

ستاد مقابله با كرونا لارستان با صدور اطلاعیه شماره ۵۶ از اعمال محدودیتِ تردد شبانه در شهر لار از ساعت ۲۲ تا ۴ صبح خبر داد. به گزارش میلاد لارستان، ستاد…

ستاد مقابله با كرونا لارستان با صدور اطلاعیه شماره ۵۶ از اعمال محدودیتِ تردد شبانه در شهر لار از ساعت ۲۲ تا ۴ صبح خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، ستاد مقابله با كرونا لارستان با صدور اطلاعیه شماره ۵۶ از اعمال محدودیتِ تردد شبانه در شهر لار از ساعت ۲۲ تا ۴ صبح خبر داد. در این اطلاعیه آمده است:

با سلام و سپاس و قدرداني از همت و ياري همه آحاد مردم شريف و بزرگوار لارستان بزرگ كه همواره در رعايت پروتكل‌هاي بهداشتي در سطح كشور پيشتاز هستند به اطلاع مي‌رساند، بنا به تصميمات و مصوبات ستاد ملي مقابله با كرونا كشور و در ادامه اجراي طرح جامع مديريت هوشمند محدوديت‌ها، منع تردد شبانه براي شهرهاي مراكز شهرستان‌هاي در وضعيت زرد تا اعمال كه در شهر لار نيز از تاريخ ٩ دی‌ماه تا اطلاع ثانوی به شرح زير اجرا خواهد شد:

تردد كليه خودروها و موتورسيكلت‌هاي پلاك شخصي در سطح شهر لار از ساعت ٢٢ الي ٤ صبح ممنوع است و در صورت عدم رعايت، مبلغ دو ميليون ريال جريمه خواهند شد. البته خودروهاي امدادي و خدمات رسان خارج از شمول اين طرح هستند.

كليه صنوف غير ضرور (مشاغل گروه ٢ و ٣) بستنی فروشی‌ها و كافي شاپ‌ها مجاز به فعاليت تا ساعت ٢١ مي‌باشند.

مضافا ساندويچی‌ها، فست فودها، كبابی‌ها و رستوران‌ها بصورت «بيرون بر» استثناء مجاز به فعاليت تا ساعت  ٢٢مي‌باشند، مشروط به اينكه با برنامه‌ريزي لازم، خود و مشتريان مواجهه با محدوديت تردد و اعمال قانون نگردند.

صنوف ضروري (مشاغل گروه ١) شامل سوپرماركت‌ها، ميوه و تره بار، پروتئين، لبنياتی و نانوايي‌ها محدوديت زماني فعاليت نداشته، ولي در صورت نياز به تردد با خودرو و يا موتورسيكلت تا قبل از ساعت ٢٢ و اعمال محدوديت، برنامه ريزي لازم و مدون داشته باشند.

يادآور مي‌شود که داروخانه ها، مطب‌ها و كلينیك پزشكان نيز فاقد محدوديت زماني هستند.

مشاغل گروه ٤ در وضعيت كنوني (زرد) همچنان تعطيل هستند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین