یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۷ب.ظ
::آخرین مطلب 37 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

همه شهرستان‌های فارس در وضعیت زرد کرونا قرار گرفتند

معاون استاندار فارس و جانشین استاندار در ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: براساس آخرین رنگ‌بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تمام شهرستان‌های استان در…

معاون استاندار فارس و جانشین استاندار در ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: براساس آخرین رنگ‌بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تمام شهرستان‌های استان در وضعیت زرد شیوع ویروس کرونا قرار دارند.

به گزارش میلاد لارستان، عبدالرضا قاسم‌پور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هرچند ۳۶ شهرستان استان در وضعیت زرد قرار گرفته است اما باید مراقب باشیم و بدانیم کوچکترین بی‌احتیاطی و عادی انگاری دوباره شهرستان‌های استان را به وضعیت قرمز برمی‌گرداند.
وی از مردم خواست همچنان رعایت شدید و دقیق پروتکل‌های بهداشتی را در دستور کار قرار دهند تا هرچه سریعتر کرونا ریشه‌کن شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار فارس گفت: مراسم‌ها، برنامه‌ها، یادبودها، نمازهای جمعه و تجمع‌ها در تمام شهرستان‌های استان همچنان تعطیل خواهد بود.

قاسم پور بیان کرد: قرار گرفتن تمام شهرستان‌های استان فارس در وضعیت زرد شیوع کرونا نتیجه همکاری مردم است و انتظار داریم همکاری آنان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان تداوم داشته باشد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲:۴۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین