سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 9

بازدید مدیر کل کمیته امداد فارس از طرح های اشتغالزایی بخش جویم

با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس دو طرح اشتغالزایی بخش جویم در روستای منصورآباد مورد بازدید قرار گرفت. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم، دو…

با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس دو طرح اشتغالزایی بخش جویم در روستای منصورآباد مورد بازدید قرار گرفت.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم، دو طرح اشتغالزایی(گاوداری) در روستای منصورآباد از توابع بخش جویم مورد بازدید مدیر کل کمیته امداد فارس قرار گرفت.

در این بازدید که عزت اله رضایی رئیس اداره کمیته امداد بخش، غلامحسین جعفری نماینده شورای اسلامی شهرجویم و پرسنل کمیته امداد نیز حضور داشتند، مشکلات مددجویان دارای طرح های اشتغالزایی بررسی و مقرر گردید مساعدت لازم در این زمینه بعمل آورده شود.

سپس از دو خانواده بی سرپرست دارای ایتام سرکشی  و مشکلات آنان شامل تهیه تبلت جهت دانش آموز،تعمیر مسکن و گاز کشی منزل این مددجویان در دستور کار قرار گرفت.

در پایان نیز طی نشستی در محل اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش جویم،مسائل و مشکلات این مرکز بررسی شد.

بذرافشان نیز ضمن تشکر از مجموعه کمیته امداد بخش جویم بیان داشت: ‌اگر تلاش مضاعف باشد،خدمات نیز مضاعف می شود و به ویژه در بحث مسکن مددجویان بایستی جدّیت را سرلوحه کار قرار داد.

وی افزود: عمل صالح تنها به عبادت نیست و هر نوع کمکی به مستمندان عمل صالح شمرده می شود و اگر انسان کمر همت ببندد و به بینش و ایمان قلبی برسد می تواند کمک کند که خیرین نیز همراه و همگام با کمیته امداد در زمینه ساخت مسکن،کمک به بیماران و دانش آموزان،جمع آوری زکات،صدقه و… یاری رسان باشند.

غلامحسین جعفری عضو شورای اسلامی شهر جویم نیز ضمن تشکر از زحمات رییس کمیته امداد جویم بیان داشت: شورای شهر نیز مثل همیشه درکنار مجموعه کمیته امداد بدون هیچگونه چشمداشتی همکاری می نماید و انتظار ما این است که در این خصوص نگاه ویژه ای به بخش کهن جویم شود.

در حاشیه این بازدیدها با توجه به اینکه پیش از این، مددجویان بخش بنارویه تحت حمایت کمیته امداد جویم بوده اند،یک واحد مسکونی جهت مددجو  در روستای دهفیش بنارویه با قول مساعد مدیرکل در زمینه تهیه سیستم سرمایشی و گرمایشی افتتاح گردید.

لازم به ذکر است: این واحد مسکونی با کمک ۳۰۰ میلیون ریالی کمیته امداد،۳۰۰ میلیون ریال وام بنیاد مسکن و ۲۰۰ میلیون ریال وام بلاعوض امداد با همکاری اردوی جهادی احداث گردیده است.

خبرنگار-آرزو جهان پیما-جویم

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۶:۱۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین