جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 13

اختصاص5میلیارد ریال برای کمک به سیل زدگان فارس

میلاد لارستان: مدیرکل مناطق محروم کمیته امداد از اختصاص ۵ میلیارد ریال اعتبار به کمیته امداد فارس در راستای کمک به سیل‌زدگان خبرداد.

مدیرکل مناطق محروم کمیته امداد از اختصاص ۵ میلیارد ریال اعتبار به کمیته امداد فارس در راستای کمک به سیل‌زدگان خبرداد.

به گزارش میلاد لارستان؛ مجیدزارع‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، در حاشیه بازدید از منازل سیل‌زده مددجویان کمیته امداد اظهار داشت: بازدید از شهرستان‌های جنوبی فارس از روز گذشته آغاز شد و براساس آن ارزیابی‌ها در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در برخی مناطق روستایی سیل خسارت زیادی به منازل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد وارد کرده است تصریح کرد: تمام این منازل بیمه بوده و خسارت وارد شده توسط بیمه دانا پرداخت می‌شود.

زارع‌فرد گفت: صاحبان تمام منازل خسارت دیده در شهرستان‌هایی که کارشناسی آن تمام شده باشد روز شنبه آینده هزینه خسارت وارده را دریافت می‌کنند و  مابقی خسارت نیز تا پایان امسال پرداخت می‌شود.

مدیرکل مناطق محروم کمیته امداد تصریح کرد: بر اساس برآورد اولیه صورت گرفته منازل مسکونی پنج هزار خانوار در سیل اخیر استان فارس در شهرستان‌های جنوب و جنوب شرق خسارت دیده‌ است.

زارع‌فرد همچنین از اختصاص ۵ میلیارد ریال اعتبار به کمیته امداد فارس در راستای کمک به سیل‌زدگان خبرداد و خاطرنشان کرد: با این اعتبار مایحتاج لازم برای آنان تامین شد.

در سیل اخیر استان فارس به شهرستان‌های جنوب و جنوب شرق این استان از جمله جهرم، فسا، قیروکارزین، لامرد، خنج، زرین‌دشت، لارستان و سایر شهرها خسارت وارد شد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۳:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین