یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۴ب.ظ
::آخرین مطلب 34 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4
توسط نیک اندیشان صورت گرفت

جمع آوری 115 میلیون تومان هدایا در جشنواره دست های بارانی لارستان

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان از جمع آوری ۱۱۵ میلیون تومان هدایای نقدی و غیرنقدی در جشنواره دست های بارانی این شهرستان خبر داد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان از جمع آوری ۱۱۵ میلیون تومان هدایای نقدی و غیرنقدی در جشنواره دست های بارانی این شهرستان خبر داد.

هوشنگ دلاور در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با ابراز خرسندی از برگزاری باشکوه جشنواره دست های بارانی با حضور مدیرکل و معاونین کمیته امداد استان فارس، مسئولان، خیرین و اقشار مختلف مردم لارستان در تالار وحدت شهر لار، اظهار داشت: این جشنواره به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری و به منظور تجلیل از خدمات ارزشمند حامیان ایتام و مشترکین صندوقهای صدقات برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این جشنواره از طرح ابتکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان با عنوان ۱۳۹۶ لبخند رونمایی شد، افزود: در این طرح ۱۳۹۶ کارت هدیه ۳۰۰ هزار ریالی توسط خیرین به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد لارستان اهداء می شود.

مدیر کمیته امداد لارستان بیان کرد: پس از رونمایی این طرح در جشنواره دست های بارانی مورد استقبال بی نظیری حاضرین در برنامه قرار گرفت و تا پایان این جشنواره هزینه صدور ۲ هزار و ۳۷۹ فقره کارت ۳۰ هزار تومانی توسط مدعوین، مسئولین و خیرین لارستانی تأمین شد.

این مسئوول همچنین از اهداء یک قطعه زمین به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال، پرداخت هزینه پذیرایی از ۱۰۰ یتیم در رستوران، اهداء ۵۰ جفت کفش و… از دیگر مساعدتهای خیرین و مسئولین در این جشنواره خبر داد.

وی تصریح کرد: ارزش ریالی هدایای نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده در جشنواره دست های بارانی مبلغ بالغ بر ۱۱۵ میلیون تومان برآورد شده است .

دلاور از آمادگی کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان به منظور جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی نیک اندیشان برای هدایای شب عید تمام  ۴ هزار و ۸۰۰ خانوار زیرپوشش این نهاد تا اواخر سال خبر داد.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۹:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین