شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۰ق.ظ
::آخرین مطلب 12 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
امام جمعه اهل سنت شیراز در لار

آمریکایی ها برای نابودی مسلمانان گروهک تکفیری را تشکیل دادند

امام جمعه اهل سنت شیراز با بیان اینکه آمریکا و هم پیمانانش برای حمایت از اسرائیل و نابودی مسلمانان گروهک های تروریستی و تکفیری را به وجود آورده اند، گفت: مهمترین راه برای مبارزه با دسیسه های تفرقه افکنانه دشمن، وحدت و آگاهی و بصیرت است.

امام جمعه اهل سنت شیراز با بیان اینکه آمریکا و هم پیمانانش برای حمایت از اسرائیل و نابودی مسلمانان گروهک های تروریستی و تکفیری را به وجود آورده اند، گفت: مهمترین راه برای مبارزه با دسیسه های تفرقه افکنانه دشمن، وحدت و آگاهی و بصیرت است.

به گزارش میلاد لارستان؛ شیخ عبدالواحد خادمی در همایش علما اهل سنت استان فارس که به میزبانی لارستان و در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت شهدا و امام(ره) و تبریک دهه فجر، اظهار داشت: دهه فجر، سرآغاز طلوع اسلام است که گذشته را از آینده جدا می کند.

وی با بیان اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی، یاد و خاطره ایثارگری ها و شهادت طلبی ملتی آگاه، بیدار، مقتدر و متحد است که شیعه و سنی در کنار هم و پشت سر یک رهبر یعنی حضرت امام(ره) حرکت کردند، افزود: ملت ایران در دوران انقلاب با سلاح ایمان به خیابان ها آمدند و با به صحنه آمدن مردم و علمای شیعه و سنی و همچنین تحمل شکنجه ها و به شهادت رسیدن در این راه انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید.

امام جمعه اهل سنت شیراز با بیان اینکه دهه فجر بزرگترین و بهترین خاطره ملت ایران پس از ورود اسلام به میهمن عزیزمان ایران است، تصریح کرد: انقلاب شکوهمند ایران با وحدت کلمه و تمسک جستن به قرآن و سنت رسول الله(ص) و با رهبری شجاع، حکیم و مدبر پیروز شد و نظام جمهوری اسلامی بر سر کار آمد.

این عالم دینی با اشاره به اینکه این نظام متعلق به همه ملت ایران است و باید با همه وجود از استقلال و عزت خود دفاع و محافظت کنند، خاطر نشان کرد: راز حفظ و ماندگاری انقلاب و اسلام، وحدت کلمه است.

شیخ خادمی با استناد به سخنی از امام(ره)، گفت: رمز پیروزی ما وحدت است.

وی بیان کرد: از صدر اسلام تاکنون، دشمنان مشترک سعی و تلاش کرده اند که بین صفوف مسلمین به عناوین مختلف و به اسلام شیعه و سنی اختلاف انگیزی کنند و با به جان هم انداختن ملل اسلامی سبب ویرانگری و چپاول ثروت ها و منابع کشورهای اسلامی شدند.

امام جمعه اهل سنت شیراز با بیان اینکه آمریکا و هم پیمانانش برای حمایت از اسرائیل و نابودی مسلمانان گروهک های تروریستی و تکفیری را به وجود آورده و تقویت می کند و باعث آوارگی مسلمانان در کشورهای اسلامی شده اند، تصریح کرد: با بیداری اسلامی و گرایش ملت ها به دین مبین اسلام، سردمداران کفر با طراحی و نقشه بسیار دقیق با پول مسلمانان برای کشتن برادر دینی خود به آنان سلاح می فروشند.

وی با ابراز خرسندی از رهبری حکیم و راهنمایی های علمای شیعه و سنی و همچنین با بصیرت ملت و مسئولین دشمنان به اهداف پلید خود نرسیده اند، یادآور شد: مهمترین راه برای مبارزه با دسیسه های تفرقه افکنانه دشمن، وحدت و آگاهی و بصیرت است.

شیخ خادمی با تأکید بر اتحاد ملی و یکپارچگی سیاسی و دینی، گفت: شناخت دشمن، شناخت راهکارها و ابزار دشمن برای تفرقه، شناخت مبنای واقعی وحدت و دوری از برخوردهای متعصبانه، تأکید بر مشترکات، اتحاد در برابر دشمن، دوری از افراط و تفریط را از جمله راههای ناکام گذاشتن دشمن در تفرقه انگیزی برشمرد.

وی با استناد به آیات قرآنی عزت و پیروزی و برتری را از آن ملت مومن و مسلمان میانه رو دانست و افزود: عزت و بزرگی از آن خداست.

امام جمعه اهل سنت شیراز با اشاره به فتنه دشمنان در کشورهای اسلامی نظیر عراق، تصریح کرد: دشمنان در هرکجا و به هر شکلی اسلام را به فرقه ها و طوائف تقسیم کرده اند و در کشور مانند عراق، مردم را به شیعه، سنی، عرب و کُرد تقسیم کرده اند که این جدایی ها به نفع دشمن و به ضرر اسلام است.

این عالم تأکید کرد: راه خدا و اسلام راه راست است و ملت ایران باید به خاطر زندگی در کشوری اسلامی که از امنیت برخوردار است و مردم آن اعم از شیعه و سنی بدون تفرقه زندگی می کنند، افتخار کند.

وی با ابراز خرسندی از زندگی مسالمت آمیز مردم شیعه و سنی در تمام رده های زندگی اعم از اشتغال، تحصیل، ملی، سیاسی، مذهبی، ادامه داد: امسال بنا به فرموده رهبر بزرگ انقلاب همدلی و همزبانی نام گذاری شده است.

شیخ خادمی با دعوت از مردم شیعه و سنی برای شرکت پرشکوه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، افزود: همچنین انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، پیش روی ماست و شرکت در راهپیمایی و انتخابات وظیفه شرعی و واجب همه ملت ایران است.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین