پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۹ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

حسنی:همراهی امام جمعه و روحانیون، بسترساز فعالیت های اجرایی لارستان است

فرماندار ویژه لارستان در دیدار با امام جمعه شهرستان در سخنانی اظهار داشت: همراهی امام جمعه و روحانیون، بسترساز فعالیت های اجرایی لارستان است. بمناسبت ۵ مرداد سالروز اولین اقامه…

فرماندار ویژه لارستان در دیدار با امام جمعه شهرستان در سخنانی اظهار داشت: همراهی امام جمعه و روحانیون، بسترساز فعالیت های اجرایی لارستان است.

بمناسبت ۵ مرداد سالروز اولین اقامه نماز جمعه در کشور؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با امام جمعه لار دیدار کرد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ بمناسبت ۵ مرداد سالروز اولین اقامه نماز جمعه در کشور به امامت مرحوم آيت الله طالقاني، جلیل حسنی معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان با حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه لار دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار فرماندار ویژه لارستان ضمن تبریک این مناسبت به امام جمعه لارستان و همه ائمه جمعه و جماعات و مسئولین و اعضا ستادهای نماز جمعه در سراسر شهرستان اظهار داشت: یکی از مهمترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برپایی و اقامه نماز جمعه است که موجب اتحاد و برادری در جامعه اسلامی میشود و نماز جمعه فضایی برای همدلی و وفاق است، که ائمه جمعه شهرستان لارستان نیز با استفاده از تریبون نماز جمعه وحدت، همدلی و  انسجام را در بین مسئولین و مردم منطقه بوجود آورده اند.

حسنی از نماز جمعه به عنوان پایگاه ترویج فرهنگ والای اسلامی، روشنگری و محور وحدت یاد کرد و از حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه لار و تمامی ائمه محترم جمعه سراسر منطقه لارستان بزرگ اعم از شیعه و سنی به جهت همراهی و همدلی و عامل وحدت بین مردم ومسئولین قدردانی کرد.

وی با تاکید بر اینکه تعامل و همراهی امام جمعه و روحانیون شهرستان، بسترساز فعالیت های اجرایی است؛ ادامه داد: بمناسبت ۵ مرداد سالروز اقامه اولين نماز جمعه بر خود لازم دانستيم تا از حضور مستمر و اثر گذار امام جمعه محترم  و همكاري هاي همه جانبه ایشان در سطح شهرستان تقدير نماييم.

این مقام مسئول گفت: نماز جمعه از جایگاه و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تعامل و همکاری ائمه جمعه و جماعات با دستگاه‌های اجرایی موجب ارتقاء سطح آرامش و آسایش در جامعه می‌شود.

نماینده عالی دولت در لارستان اظهار اميدواري كرد: امیداست، هم چون گذشته با تدبیر هدفمند و هوشمندانه و اقدامات مسوولانه امام جمعه محترم موجب تسهیل و تسریع فرآیند امور شهرستان باشيم.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی امام جمعه لارستان نیز ضمن تقدير از حضور فرماندار، به مناسبت پنجم مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سخنانی با اشاره به ظرفیت نماز جمعه افزود: نماز جمعه محور مسایل دینی، مذهبی و سیاسی است. وی آگاهی بخشی، وحدت و همبستگی را از دیگر دستاوردهای نماز جمعه برشمرد و بیان داشت: نماز جمعه در همه ابعاد جامعه اثر گذار است.

موسوی همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی شهرستان با ستاد نماز جمعه را قابل قبول دانست و بر افزایش این تعامل در راستای بهره مندی هر چه بیشتر از ظرفیت های نماز جمعه تاکید و بیان کرد: نماز جمعه دژ محکمی برای حراست از دستاوردهای نظام است و کارکرد آن دارای ساختار دائم و اساسی در حوزه دینی و سیاسی است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی با بیان اینکه تعامل و همدلی امام جمعه با دستگاه های اجرایی شهرستان در پیشبرد امور موثر است؛ تاکید کرد: هر فعالیت و کاری برای این مردم صورت پذیرد در حقیقت این عملکردها و این فعالیت ها، کارهای نظام است.

وی با بیان اینکه همه ما بایستی در راستای منویات مقام معظم رهبری حرکت کنیم؛ اظهار داشت: ما امروز در جایگاه خدمت به مردم قرار داریم و نیار داریم با وحدت و همدلی در جهت انجام کار میان تمام مسئولین نهایت توان خود را برای حل مسائل و مشکلات بکار ببندیم که شرمنده مردم نباشیم.

در این دیدار همچنین ابراهیم روشن ضمیر مسئول ستاد نماز جمعه لارستان نیز گزارشی از برنامه های اجرا شده ستاد نماز جمعه لار بمناسبت ۵ مرداد سالروز اولین اقامه نماز جمعه ارائه کرد.

در پایان نیز از امام جمعه لارستان با اهدا لوح سپاس تجلیل شد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۸:۰۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین