شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۸ب.ظ
::آخرین مطلب 48 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

شعار سال متاسفانه در مسئولین شهرستان به گفتمان تبدیل نشده است

امام جمعه لارستان با بیان اینکه شعار سال متاسفانه در مسئولین شهرستان به گفتمان تبدیل نشده اظهار داشت: در خصوص حوادث اخیر باید مواظب بود دشمن ما را سرگرم به…

امام جمعه لارستان با بیان اینکه شعار سال متاسفانه در مسئولین شهرستان به گفتمان تبدیل نشده اظهار داشت: در خصوص حوادث اخیر باید مواظب بود دشمن ما را سرگرم به مسائل حاشیه ای نکند.

به گزارش میلاد لارستان حجت الاسلام موسوی خرم در جلسه شورای اداری لارستان که روز گذشته برگزار گردید در سخنانی با بیان اینکه  در مورد حوادث اخیر کشور رهبر معظم انقلاب بیان نمودند که پشت همه این اغتشاشات یک چیز است و آن این است که دشمن از اقتدار نظام اسلامی نگران و هراسان است و بدنبال این است که این مسیر پیشرفت ایران را متوقف گرداند اظهار داشت: دشمن امروز به دنبال این است که ما را سرگرم مسائلی کند تا از مسیر اصلی خود باز بمانیم.

امام جمعه لارستان ادامه داد: رهبری خطاب به سران قوا فرمودند که مواظب باشید دشمن شما را سرگرم این مسائل نکند. البته که نیروهای نظامی و انتظامی ما بیدار و هوشیار است.

وی افزود: نیاز هست که با نوجوانان صحبت شود و آنها را تشویق نمود. افرادی هستند که مجرم و خطاکار هستند که قطعا نیروهای نظامی و انتظامی به وظیفه خود عمل خواهند کرد اما در خصوص افرادی که دچار غفلت شدند نیاز است کارهای مشوقانه صورت پذیرفته و با آنها و خانواده هایشان صحبت شود. قاعدتا کوتاهی هایی رخ داده که در نهایت این اتفاقات صورت گرفته است.

حجت الاسلام موسوی خرم  در پایان سخنان خود با اشاره به  شعار امسال  با عنوان “تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی” بیان داشت: متاسفانه این موضوع برای مسئولین ما به عنوان گفتمان تبدیل  نشده در حالیکه شعار سال در واقع یک مسیر راه است که باید کارهای میدانی و گفتمانی برای تححق آن  توسط مسئولین صورت پذیرد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۳:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین