جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۱ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
امام جمعه شهر لار:

میلیون ها زن آمریکایی مورد تعرض جنسی گرفته اند اما آمریکا شعار “زن زندگی آزادی” برای ایران سر می دهد

امام جمعه لارستان  با بیان اینکه طبق آمار سال ۱۹۸۸ میلیون ها زن آمریکایی مورد سو قصد و تعرض جنسی در آمریکا قرار گرفته اند در حالیکه الان آمریکا شعار…

امام جمعه لارستان  با بیان اینکه طبق آمار سال ۱۹۸۸ میلیون ها زن آمریکایی مورد سو قصد و تعرض جنسی در آمریکا قرار گرفته اند در حالیکه الان آمریکا شعار زن زندگی آزادی را برای ایران سر می دهد اظهار داشت: در جمهوری اسلامی این شعار در عمل نشان داده شده است. وی افزود:آمریکا که به دروغ مدعی دفاع از حقوق بشر است در طول ۲۴۵ سال ۲۲۷ جنگ داشته و تنها در نیمه دوم قرن بیستم به بیست و دو کشور حمله نظامی داشته است.

به گزارش میلاد لارستان حجت الاسلام موسوی خرم  در خطبه های نماز جمعه امروز شهر لار با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمعه دانش آموزان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانش آموزان فرمودند آمریکایی ها در تبلیغات خود حادثه سفارت را سرآغاز چالش میان خود و ایران معرفی میکنند اما آغاز چالش بین ما ۲۸ مرداد سال ۳۲ بوده است. رهبری بر روی جهاد تبیین بسیار تاکید دارند زیرا با عدم بیان واقعیات دشمن اتفاقات را بر اساس نظر خود تعریف میکند و به نسل جوان ما تحمیل می نماید.

امام جمعه لارستان ادامه داد: تکلیف ما این است که چهره واقعی آمریکا را خصوصا برای جوانان و نوجوانان خود به نمایش بگذاریم و امت اسلام را با ظلم آمریکایی ها آشنا نماییم. آمریکا که به دروغ مدعی دفاع از حقوق بشر است در طول ۲۴۵ سال ۲۲۷ جنگ داشته و تنها در نیمه دوم قرن بیستم به بیست و دو کشور حمله نظامی داشته است.

وی افزود: مثلا بمباران هیروشیما و ناکازاکی و کشته شدن بیش از سیصد هزار نفر، حمایت از حملات عربستان به یمن و بحرین، حمایت از حملات اسراییل به لبنان و فلسطین، دخالت از امور کشورهای مختلف، دخالت در بحران یوگسلاوی تنها بخشی از مواردی است که میتوان از خباثت های آمریکا طی سالهای مختلف بیان نمود و  بخش دیگری از جنایات امریکا در حق کشورها مربوط به کودتا در کشورهای مختلفی از جمله ایران، عراق، پاکستان، شیلی و ….. که در هر کدام از کودتاها ده ها هزار انسان کشته شدند.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: دیگر جنایت آمریکا شکل دهی به انقلاب مخملی در کشورهایی همچون چکسلواکی، گرجستان، اوکراین و …. بوده است. آمریکا به هیچ وجه صلاحیت و لیاقت دفاع از حقوق بشر را ندارد.

حجت الاسلام موسوی خرم با بیان اینکه مدعی واقعی دفاع از حقوق بشر جمهوری اسلامی است ادامه داد: این بدان دلیل است که بعد از انقلاب حضرت امام(ره) فرمودند هرجای دنیا ظالمی باشد ما دشمن او و هر کجا مظلومی باشد ما حامی او خواهیم بود. شهدای جمهوری اسلامی شهدای دفاع از حقوق بشر در مقابله با چهره کلیه استکبار جهانی هستند.

این عالم دینی افزود: طبق آمار سال ۱۹۸۸ میلیون ها زن آمریکایی مورد سو قصد و تعرض جنسی در آمریکا قرار گرفته اند در حالیکه الان آمریکا شعار زن زندگی آزادی را برای ایران سر می دهد. در جمهوری اسلامی این شعار در عمل نشان داده شده است.

وی با بیان اینکه برخی می خواهند آمریکا را آرزوی جوانان ما نشان دهند اما باید به آنها گفت اگر می توانید این آمار خباثت های آمریکا را برای جوانان ما شرح دهید افزود: منافع شرکت ها و کارتل های اقتصادی آمریکا در این است که زنها بعنوان یک عروسک خیمه شب بازی در اختیارشان باشد تا به منافع مادی خود برسند. آمریکا اول منافق عالم است چرا که ابزارهای شیطانی که در دست آنهاست یک گناه را میلیون ها بار برجسته می نماید.

امام جمعه لارستان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه آمریکا در قبال ایران نیز جنایات زیادی از قبیل کودتای ۲۸ مرداد ۳۲، جاسوسی علیه جمهوری اسلامی در سفارت امریکا، حمله نظامی به طبس، کودتای نوژه در سال ۵۹، تحریک صدام برای تحمیل جنگ هشت ساله، حمله به هواپیمای ایرباس مسافربری، تحریم دارویی بیماران خاص، به شهادت رساندن سردار شهید سلیمانی و ….. داشته افزود: باید توسط مسئولین ما با جهاد تبیین تشریح و توضیح داده شود که آمریکا و استکبار جهانی هدفی جز تجزیه ایران و آسوده کردن رژیم صهیونیستی ندارند.

موسوی خرم در پایان اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا بصیرت مردم افزایش یافته و مردم در اولین گام مگر آنها را خواهند فهمید. رهبری فرمودند که مردم بودند که به استکبار جهانی سیلی زدند. ملت ایران بصیر، آگاه و هوشیار است و به حول و قوه الهی این اغتشاشات هم لکه ننگ دیگری بر کارنامه تاریک استکبار جهانی خواهد بود و به تعبیر قرآن کریم امت اسلام و جمهوری اسلامی علمدار پرچم عزت و بیداری خواهد بود

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۴:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین