چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۷ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

پیشنهادی کاربردی به امام جمعه لار در سال حمایت از کالای ایرانی

یکی از مواردی که رهبری معظم انقلاب در پیام نوروزی خود در خصوص کالای ایرانی و حمایت از آن مورد اشاره قرار دادند،‌ فعالیت همگانی در این خصوص بود.  شاید…

یکی از مواردی که رهبری معظم انقلاب در پیام نوروزی خود در خصوص کالای ایرانی و حمایت از آن مورد اشاره قرار دادند،‌ فعالیت همگانی در این خصوص بود.  شاید بتوان گفت تریبون نماز جمعه و حمایت امام جمعه هر شهر از کالای ایرانی (به عبارتی کالای بومی هر منطقه)‌ یکی از ارکان اساسی در زمینه این حمایت از کالای ایرانی باشد.

امام جمعه هر شهرستان و هر بخش می تواند در راستای بازگو نمودن مشکلات بخشهای تولیدی (در صورت حل نشدن مشکلات طی جلسات داخلی) و نیز معرفی آنها جهت تبلیغ بهترشان د راهی جهت گسترش فرهنگ حمایت همگانی از کالای ایرانی و بومی منطقه بردارد.

تقاضای میلاد لارستان از حجت الاسلام موسوی خرم امام جمعه لار و نیز امامان جمعه بخشهای مختلف هر سه شهرستان این است که در این راستا گام بردارند. امامان جمعه محترم می توانند ابتدا با سرکشی به کارگاه ها و شرکتهای  تولیدی در شهرکهای صنعتی و سایر مراکز صنعتی منطقه (با همکاری شرکت شهرکهای صنعتی،‌اداره صنعت معدن و در معیت فرماندار و  مسئولین ذیربط) ضمن بازدید از شرکتها و آشنایی با محصولات آنها،‌در راستای شناخت مشکلات موجود در توسعه و فعالیت بهتر شرکت ها از یک سو و تلاش در راستای معرفی محصولات آنها از سوی دیگر گام بردارند. 

 

۱)  بر این اساس در خصوص مشکلات :‌ مشکلات موجود در شرکت ها می تواند در همان جلسه بازدید و طی صورتجلسه و یا طی جلسه ای دیگر مورد بحث قرار گرفته و متولی حل آن از سوی فرماندار ویژه لارستان مشخص گردد. سپس طی یک بازه یکی دو ماهه (با تعیین زمان بندی لازم) نسبت به حل آن مشکل و یا کاهش آن تا حد امکان از سوی مسئولین و با همکاری تولید کننده گام برداشته شود. در صورتی که فعالیت لازم در این خصوص صورت نگیرد امام جمعه لار خود را متعهد نماید جهت نیل به منویات رهبری موضوع مشکل موجود را در تریبون نماز جمعه اعلام نماید تا نسبت به حل آن اقدام عاجل تری صورت پذیرد.

۲) در خصوص محصولات نیز :‌می توان هر هفته یا هر ماه (به صلاحدید شرایط موجود) نسبت به معرفی محصولات تولیدی منطقه  از سوی شخص امام جمعه و یا هر نماینده ای که وی تعیین می کند در تریبون نماز جمعه اقدام نموده و مردم را به استفاده و خرید از آن محصولات راغب نمود.

تولید کننده محترم نیز خود را متعهد می نماید بهترین کیفیت را برای محصولات خویش تامین نماید. 

یک یاعلی لازم است…

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۸:۱۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “پیشنهادی کاربردی به امام جمعه لار در سال حمایت از کالای ایرانی”

  1. لاری سر بلند گفت:

    همش شعاره…اینا به جلسات خودشان برسن …این پیش کش…سیستم وقتی مشکل داشته باشه… ففقط میشه شعار

  2. یک دلسوز گفت:

    بقولن تو به جلسات خودت برسی کافیه

  3. یک دلسوز گفت:

    چه جلساتی وقت گیر وبیفایده کاش عملی درش بود

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین