شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۱ب.ظ
::آخرین مطلب 45 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

تأکید رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان بر خرید از اصناف و تولیدات بومی

در تامین نیازمندی های دانشکده، خرید از اصناف محلی و تولیدات بومی منطقه، در اولویت است به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات…

در تامین نیازمندی های دانشکده، خرید از اصناف محلی و تولیدات بومی منطقه، در اولویت است

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، بهزاد رضایی طی دستوری به کلیه واحدهای تابعه و مراکز تحت پوشش مجموعه علوم پزشکی لارستان دستور داد تا برای تهیه مایحتاج مصرفی خود، خرید از اصناف محلی و تولیدات منطقه ای را در اولویت کاری قرار دهند.

وی اذعان داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا و طی یکسال گذشته علی رغم همکاری تنگاتنگ بازاریان و اصناف مختلف با ستاد کرونا و مجموعه علوم پزشکی لارستان در اجرای طرح های متعدد در راستای کنترل این بیماری، آنچه مبرهن است این نکته می باشد که این عزیزان بیشترین زیان مالی را متحمل شده اند و این مهم بر هیچ کس پوشیده نیست.

رضایی گفت: همانگونه که این همدلی ها از ابتدا تا کنون در ابعاد مختلف موجبات دلگرمی همکاران ما در بخش بهداشت و درمان را در پی داشته بر خود لازم می دانیم تا تمام تلاش خود را به کار بسته و با جلب رضایت این عزیزان گامی هرچند کوچک در راستای جبران ضررهای مالی به وجود آمده برای این عزیزان را فراهم کنیم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان در انتها متذکر شد که تلاش در راستای حمایت از اقشاری که آسیب دیده اند به همان اندازه برای این مجموعه اهمیت دارد که نجات جان بیماران. بنابراین طی دستور لازم الاجرا به همه واحدها تامین مایحتاج و نیازمندی های دانشکده از شرکتها و تولیدات بومی منطقه و اصناف محلی در اولویت کاری همه واحدهای تابعه قرار گرفته است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۳:۰۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین