سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

تیزرهای تبلیغاتی برای محصولات تولید شده در لارستان ساخته می شود

  مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری لارستان از حمایت این مرکز از تولیدات داخلی لارستان با تهیه و تولید تیزرهای تبلیغاتی خبر داد. امین دلخسته در گفتگو با میلاد لارستان…

 

مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری لارستان از حمایت این مرکز از تولیدات داخلی لارستان با تهیه و تولید تیزرهای تبلیغاتی خبر داد.

امین دلخسته در گفتگو با میلاد لارستان با بیان اینکه حمایت از کالای لارستانی منجر به حرکت درآوردن چرخ اقتصاد خواهد شد، حمایت از تولیدات داخلی را یک وظیفه دانست و افزود: برای پیشرفت اقتصادی باید هرچه بیشتر از تولید داخلی حمایت کرد.

وی اضافه کرد: در راستای تحقق شعار سال مبنی بر حمایت از صنعت‌گران و تولیدکنندگان لارستانی، مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری لارستان با همکاری شرکت پیشتاز عمران شهرک صنعتی بزرگ لارستان و بسیج اصناف و کارگری  اقدام به تهیه تیزرهای تبلیغاتی در راستای حمایت از کارگر و صنعت لارستانی و معرفی محصولات و تولیدات کارخانجات صنایع لارستان کرده است.

مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری لارستان با بیان اینکه همه ما باید برای رونق تولید و حمایت از تولیدات داخلی تلاش کنیم، افزود: در راستای حمایت از کسب‌وکار و کارگران لارستانی و به منظور آگاهی عموم مردم، این اقدام با شعار “لارستانی کالای لارستانی بخر” در حال تولید محتوا و معرفی کالاها و محصولات در فضای مجازی برای عموم مردم است.

خبرنگار: مهدی جعفری نژادان

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۴:۵۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین