جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

بیشترین تعداد مبتلایان روزانه در شهر لطیفی است

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: بیشترین تعداد مبتلایان روزانه در شهر لطیفی است به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی‌ دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی…

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: بیشترین تعداد مبتلایان روزانه در شهر لطیفی است

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی‌ دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر وحید یگانه با اشاره به آمار مبتلایان روزانه کرونا در منطقه اظهارداشت: یکی از شهرهایی که آمار مبتلایان آن بخش قابل توجهی را به خود اختصاص داده شهر لطیفی است.

وی افزود: متاسفانه کماکان اخباری از برگزاری مراسم و جشن های ازدواج از این شهر به گوش رسیده و به رغم تذکر های بسیار هیچگونه توجهی نشده است.

دکتر یگانه خاطر نشان کرد: جای تأسف است که دامادی که خود مبتلا بوده مراسم برگزار کرده و چندین نفر دیگر را در معرض خطر قرار داده.

وی تصریح کرد: از نیروهای محترم انتظامی میخواهم تا در این موضوع و این شهر به خصوص جدی تر وارد شده و با عاملان برگزاری چنین مراسمی برخورد قاطع داشته باشند.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان ضمن تبریک به دادستان جدید لارستان نیز بیان کرد: از دادستان خواهشمندیم با در نظر گرفتن تمهیدات لازم شرایط را برای برخورد قانونی و سریع با عاملان برگزاری این چنین مراسمی از جمله داماد و پدر داماد مهیا کرده و نگذارند تلاش در رعایت کردن پروتکل ها و رنج و مشقت کادر بهداشتی درمانی بی اثر شود.

دکتر یگانه در خصوص برگزاری مراسم مختلف در شهر لطیفی گفت: شهر لطیفی در وضعیت قرمز قرار گرفته و تمام مراسم مذهبی وجشن و شادی تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام می شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۶:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “بیشترین تعداد مبتلایان روزانه در شهر لطیفی است”

  1. آگاه گفت:

    بنظرم حرکت دکتر یگانه نمایشی هست و بیشتر با رسانه ها صحبت میکنن که مطرح باشن و از سمتشون برکنار نشه.آقای یگانه تا دوسال پیش هیچ سمت وسابقه مدیریتی نداشتند ویک دندانپزشک ساده بوده اند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین