جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۲ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

ثبت‌نام 28 هزار لارستانی برای دریافت نفت سفید/کمبود گاز در بنارویه و جویم وجود ندارد

رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی لارستان تاکنون بیش از ۲۸ هزار خانوار واجد شرایط نفت سفید در لارستان بزرگ ثبت نام کرده‌اند، گفت: خانواره‌هایی که تاکنون موفق به ثبت‌نام در…

رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی لارستان تاکنون بیش از ۲۸ هزار خانوار واجد شرایط نفت سفید در لارستان بزرگ ثبت نام کرده‌اند، گفت: خانواره‌هایی که تاکنون موفق به ثبت‌نام در طرح الکترونیکی نشده‌اند، تاریخ یا مدت انقضا برای ثبت نام وجود ندارد و هر زمان واجدین شرایط نفت سفید ثبت نام کنند همان روز تایید و امکان برداشت نفت خود را دارند.

مسعود حسنیان در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه تقریبا همه واجدین شرایط دریافت نفت سفید در لارستان در سامانه طرح توزیع الکترونیک نفت سفید ثبت کرده اند، اظهار داشت: تعداد محدودی نیز اشتباه ثبت نام کرده‌اند که با همت همکارانم در شرکت نفت، با سرعت و دقت در حال رفع مشکل همشهریان گرامی هستیم.

وی با اشاره به اینکه هر خانوار واجد شرایط نفت سفید، مجاز به خرید سهمیه ۲۲۰ لیتری زمستان خود خواهد بود، افزود: با برنامه‌ریزی و تجربه سال های گذشته از تابستان مخازن با حداکثر ظرفیت فعال و آماده به کار هستند و هیچ‌نوع کمبودی در زمینه تأمین فرآورده‌ها احساس نمی‌شود.

رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی لارستان با اذعان به اینکه تاکنون بیش از ۲۸ هزار خانوار واجد شرایط نفت سفید در لارستان بزرگ ثبت نام کرده‌اند، تصریح کرد: خانواره‌هایی که تاکنون موفق به ثبت‌نام در طرح الکترونیکی نشده‌اند، تاریخ یا مدت انقضا برای ثبت نام وجود ندارد و هر زمان واجدین شرایط نفت سفید ثبت نام کنند همان روز تایید و امکان برداشت نفت خود را دارند.

این مسئول در پاسخ به این سوال که بنا بر اخبار واصله، مردم بسیاری از نقاط بخش‌های جویم و بنارویه لارستان در روزهای اخیر گلایه‌هایی درخصوص کمبود سیلندر گاز و بالا رفتن قیمت آن را مطرح کرده اند. علت این مهم چیست؟، گفت: هیچگونه کمبود گاز مایع و کپسولی در لارستان نداریم و با پیگیری های صورت گرفته، مدت مشابه امسال نسبت به سال گذشته رشد مصرف داشته ایم.

حسنیان اضافه کرد: نظارت بر توزیع و قیمت در حیطه اختیارات اداره صمت و تعزیرات لارستان است و موارد تخلف را می‌توان گزارش کرد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۸:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین