یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

عمادشهر، دهکویه، جویم امسال گازدار می‌شوند

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گفت: امسال طرح‌های گازرسانی به شهرهای عمادشهر، دهکویه، جویم و رستاق به همراه ۱۷۷ روستا و ۶۳۰ صنعت به بهره برداری می‌رسد و ۵۲ هزار…

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گفت: امسال طرح‌های گازرسانی به شهرهای عمادشهر، دهکویه، جویم و رستاق به همراه ۱۷۷ روستا و ۶۳۰ صنعت به بهره برداری می‌رسد و ۵۲ هزار و ۳۷۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایسنا، علی اکبرمیدان شاهی در حاشیه افتتاح پروژه‌های گازرسانی فارس، با اشاره به عزم دولت برای محرومیت‌زدایی، گفت: این پروژه‌ها با نگاهی عدالت محور در مناطق کمتر برخوردار استان به بهره برداری رسیده است.

او افزود: در چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی، دو شهر دهکویه و رستاق و ۸۶ روستا در ۱۵ شهرستان فارس از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده است و آغاز عملیات گاز رسانی به ۶ روستا نیز کلید می‌خورد.

مدیرعامل شرکت گاز فارس با بیان این که اعتبار این پروژه‌ها برابر ۱۶۹۶ میلیارد تومان است، اظهار کرد: با افتتاح این طرح‌های گازرسانی شهری و روستایی، گاز طبیعی، گرمابخش خانه‌های بیش از ۱۲ هزار خانوار در ۱۵ شهرستان استان فارس می‌شود.

میدان شاهی با اشاره به این که گازرسانی به صنایع و واحدهای تولیدی اشتغالزا با هدف جایگزینی سوخت پاک و ارزان گاز با دیگر سوخت‌های فسیلی، از مهم ترین رسالت‌های شرکت گاز استان است، افزود: به موازات گسترش شبکه در بخش خانگی و تجاری، ۲۸۰ طرح صنعتی نیز از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز فارس خاطرنشان کرد: در سال جاری عملیات گازرسانی به سه شهر دهرم، بنارویه و کوره به همراه ۱۰۶ روستا در دست اجرا است.

میدان‌شاهی با تاکید براینکه قطار خدمت رسانی دولت در حوزه انرژی متوقف نمی‌شود، یادآور شد: امسال طرح‌های گازرسانی به شهرهای؛ عمادشهر، دهکویه، جویم و رستاق به همراه ۱۷۷ روستا و ۶۳۰ صنعت به بهره برداری می‌رسد و ۵۲ هزار و ۳۷۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین