چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

چهار طرح گازرسانی در لارستان درحال اجراست

مدیرگاز لارستان فارس گفت: هم اینک بار رقمی افزون بر ۸۳۶ میلیارد تومان در قالب چهار طرح شاخص گازرسانی به شهرها و روستاهای این شهرستان در حال اجراست. به گزارش…

مدیرگاز لارستان فارس گفت: هم اینک بار رقمی افزون بر ۸۳۶ میلیارد تومان در قالب چهار طرح شاخص گازرسانی به شهرها و روستاهای این شهرستان در حال اجراست.

به گزارش میلاد لارستان، محمد حسین اعتماد پور در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: این طرح های گازرسانی که ۷۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت دارند، با یک هزار و ۲۱۰ کیلومتر خط انتقال و ۳۱ ایستگاه گاز در شهرستان لارستان در حال اجرا هستند.

وی بیان کرد: از مجموع هشت شهر در لارستان هم اینک چهار شهر شامل بیرم، لار، لطیفی و خور گازرسانی شده اند و طرح گاز رسانی به چهار شهر دیگر جویم، بنارویه، عماد شهر و دهکویه نیز در حال اجراست.

اعتماد پور با اشاره به طرح گازرسانی به بنارویه گفت: بیش از پنج هزار خانوار این بخش و روستاهای تابعه آن که سالیان متمادی است زمستان را با بخاری‌ها و چراغ‌های نفتی سپری می‌کنند، از زمستان سال ۱۴۰۰ گاز طبیعی، گرما بخش خانه‌های آنها می شود.

وی بیان کرد: علاوه بر شهر بنارویه روستاهای بختیارویه، شرفویه، مارمه، حسن آباد هیرم، کوره، هود، اسلام آباد، قلات، گلار، شهرک توحید، کهنه اوز و بیدشهر نیز از گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

اعتماد پوربا بیان اینکه طرح گازرسانی به ۶ هزار خانوار شهر جویم و ۶ روستای این بخش نیز در حال اجراست، اضافه کرد: با اجرای این طرح علاوه بر شهر جویم روستاهای منصورآباد، دامچه، چاه‌ گزی، جهادآباد، فرشته جان و حسن آباد نیز از گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

وی بیان کرد: طرح گاز رسانی به بخش جویم لارستان که از مرداد ۹۹ آغاز شد شامل ۱۰۸ کیلومتر شبکه گذاری، ساخت دو ایستگاه TBS و یک ایستگاه CGS است.

او گفت: در شهرهای گازرسانی شده لارستان نیز ۴۷ کیلومتر خط انتقال، ۶۳۰ کیلومتر شبکه توزیع در قالب ۱۶ هزار و ۵۰۰ انشعاب و ۳۰ هزار اشتراک رسمی عملیاتی شده است.

اعتماد پورهمچنین گفت:‌ گاز رسانی به روستاهای این شهرستان هم اینک به بالای ۹۵درصد رسیده است که طی سال های اخیر به متراژ یک هزار و ۷۰۰ کیلومتر شبکه گذاری گاز در روستاها و مناطق مختلف این شهرستان انجام شده است.

وی ادامه داد: از مجموع ۱۷۸ روستای شهرستان لارستان نیز ۷۹ روستا بالای ۲۰ خانوار و مشمول گازرسانی و ۹۹ روستا نیز مشمول اجرای عملیات گازرسانی نیستند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “چهار طرح گازرسانی در لارستان درحال اجراست”

  1. اوزی کارمند گفت:

    روستاهای. هیزم. کوره. بیدشهر. گلار. اسلام آباد. شهرک توحید. هود. وکهنه. تابع شهرستان. اوز. هستند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین