شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۶ب.ظ
::آخرین مطلب 45 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

پیگیری ساخت ایستگاه گاز و قرارداد علمک گاز بنارویه و گازرسانی به روستاهای بخش مرکزی

در نشست فرماندار فرمانداری ویژه لارستان با مدیرعامل شرکت گاز استان فارس در شیراز موارد تسریع در ساخت ایستگاه گاز و تهیه قرارداد علمک های گاز بنارویه و پیگیری گازرسانی…

در نشست فرماندار فرمانداری ویژه لارستان با مدیرعامل شرکت گاز استان فارس در شیراز موارد تسریع در ساخت ایستگاه گاز و تهیه قرارداد علمک های گاز بنارویه و پیگیری گازرسانی به دهستان درز و سایبان، زاهد محمود و هرمود مطرح شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان با دکتر علی اکبر میدان شاهی مدیر عامل شرکت گاز استان فارس در مرکز استان دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست که محمد مهدی ظریف بخشدار بنارویه، محمد حسین اعتمادپور رییس شرکت گاز لارستان و امید کریمی خشنود از شورای اسلامی شهر بنارویه نیز حضور داشتند، داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان خواستار تسریع در ساخت ایستگاه گاز و تهیه قرارداد علمک های گاز بنارویه و پیگیری گازرسانی به دهستان درز و سایبان، زاهد محمود و هرمود بخش مرکزی لارستان شد.

در ادامه مدیر عامل شرکت گاز استان فارس هم قول مساعد داد که موارد مطرح شده از سوی فرماندار را در سریع ترین زمان ممکن پیگیری کند.

در پایان مقرر شد، بزودی پروژه گازرسانی به دهستان درز و سایبان به پیمان برود. همچنین قرارداد علمک های گاز بنارویه تا یک ماه آینده جهت پیمان سپاری تهیه و ساختمان ایستگاه بنارویه هم مشخص شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین