پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۶ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

۴۴۰۰ خانوار لارستانی و گراشی از گاز برخوردار خواهند شد

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۴۴۰۰ خانوار لارستانی و گراشی از گاز برخوردار خواهند شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۴۴۰۰ خانوار لارستانی و گراشی از گاز برخوردار خواهند شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، حسین حسین‌زاده  از اتمام پروژه گازرسانی به بخش‌ صحرای باغ در شهرستان لارستان و بخش مرکزی شهرستان گراش همزمان با دهه فجر خبر داد.

وی عنوان کرد: با افتتاح این پروژه، عمادشهر، ۱۵ روستای بخش صحرای باغ و ۷ روستا در بخش مرکزی شهرستان گراش از گاز برخوردار خواهند شد.

حسین‌زاده ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های مهندس حسینی مدیرعامل شرکت گاز فارس و مهندس اعتمادپور رئیس اداره گاز لارستان بیان داشت: برای اجرای این پروژه ۳۴۰ کیلومتر شبکه‌گذاری شده و ۹ ایستگاه تقلیل فشار ساخته شده است.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز با بیان اینکه اعتبار این پروژه ۱۵۰ میلیارد تومان بوده است، گفت: ۵ هزار فقره انشعاب صورت گرفته که ۳ هزار فقره در بخش صحرای باغ و ۲ هزار فقره در بخش مرکزی گراش است.

گفتنی است؛ با بهره‌برداری از این پروژه یک هزار و ۱۶ خانوار شهری و ۲ هزار و ۲۵۰ خانوار روستایی در شهرستان لارستان و یک هزار و ۲۰۰ خانوار روستایی در شهرستان گراش گازدار می‌شوند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۵:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین