یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 43 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

گاز مایع در فارس با قیمت قبل عرضه می‌شود

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس با بیان اینکه هنوز تصمیم جدیدی برای تغییر قیمت و تعیین نرخ دوم گاز مایع اتخاذ نشده است، گفت: قیمت گاز مایع در شرایط…

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس با بیان اینکه هنوز تصمیم جدیدی برای تغییر قیمت و تعیین نرخ دوم گاز مایع اتخاذ نشده است، گفت: قیمت گاز مایع در شرایط کنونی برای هر کپسول ۱۱کیلویی ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان محاسبه می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان، اسدالله طاهری در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: قیمت گاز مایع تغییر نکرده است و با همان قیمت قبل عرضه می‌شود؛ در حقیقت قیمت گاز مایع در شرایط کنونی برای هر کپسول ۱۱کیلویی ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان محاسبه می‌شود.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس افزود: در جلسه‌ای که امروز به صورت ویدیو کنفرانسی برگزار شد نیز اعلام شد که همه عرضه‌کنندگان در سراسر کشور بایستی گاز مایع را با همین قیمت عرضه کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به تصمیمات اخیر دریافت گاز مایع با نرخ فوب خلیج فارس ملغی شده است؛ در حال حاضر تمام سهمه‌بگیران از جمله خانوارها، هیات‌های مذهبی، مساجد، موکب‌ها و دیگر متقاضیان دریافت گاز مایع می‌توانند با با ثبت‌نام در سامانه “سدف” از گاز مایع یارانه‌ای برخوردار شوند و دولت سوخت را به‌صورت یارانه‌ای در اختیار انها قرار می‌دهد.

طاهری ادامه داد: همچنین اصناف کوچک از طریق اداره صمت و کارگران ساختمانی از طریق اداره کار نیز می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه موردنظر نسبت به دریافت گاز مایع با قیمت ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان اقدام کنند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس گفت: اگر تصمیم جدیدی اتخاذ شود حتما در اسرع وقت به متقاضیان دریافت گاز مایع اعلام خواهد شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲:۱۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین