شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
رئیس اداره گاز لار خبرداد:

افتتاح و کلنگ زنی 7 پروژه گازی با اعتباری بیش از 330میلیارد ریال در لارستان

رئیس اداره گاز لارستان از افتتاح و کلنگ زنی ۷ پروژه گازی با اعتباری بیش از ۳۳۰میلیارد بمناسبت هفته دولت در لارستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان  محمدحسین اعتمادپور…

رئیس اداره گاز لارستان از افتتاح و کلنگ زنی ۷ پروژه گازی با اعتباری بیش از ۳۳۰میلیارد بمناسبت هفته دولت در لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان  محمدحسین اعتمادپور ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر گفت : بمناسبت هفته دولت امسال ۴ پروژه کلنگ زنی و ۳ پروژه در این ایام افتتاح خواهد شد وی افزود: اعتبارات این پروژه ها به تفکیک، کلنگ زنی ۱۳۸٫۵ میلیارد تومان و بهره برداری  ۱۹۲میلیارد تومان خواهد بود.

رئیس شرکت گاز لارستان ادامه داد: این پروژه ها نظیر گازرسانی به کارخانه سیمان بطول ۳۵ کیلومتر ،صنایع واقع در دشت کاوند شهر لار بطول ۱۳ کیلومتر، گاز رسانی به ورودی شهرک صنعتی حسن لری و پشته سنگر لار،نصب ۳۰۰۰ فقره انشعاب گاز در بخش صحرای وگازرسانی به روستای علی آباد اوکشی می باشد که با اجرای این پروژه تمام روستاهای بخش بیرم از نعمت گاز بهره‌مند خواهد شد.

وی در پایان در خصوص جذب اعتبارات در یکسال گذشته اظهارداشت: عملکرد یکساله اداره گاز ، در امر خدمت رسانی به مردم عزیز شهرستان بزرگ لارستان بااعتباری بالغ بر ۲۱۴ میلیارد تومان می باشد که پروژه های در حال اجرا شامل شهر دهکویه و روستاهای کورده و بریز ،‌همچنین شهر و تعدادی از روستاهای بخش بنارویه است که این اعتبار جدای از اعتبارات فوق الذکرمیباشد هرکدام جداگانه اعلام می گردد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۵ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۹:۱۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین